Naša spoločnosť má za sebou úspešný projekt implementácie Retenčnej aplikácie pre veľkú telekomunikačnú spoločnosť pôsobiacu na Slovensku, Orange Slovensko. Retenčná aplikácia, ako súčasť komplexného riešenia pre riadenie vzťahu so zákazníkmi (CRM), bola postavená na platforme Microsoft Dynamics CRM s využitím jej servisného modulu.
Aplikácia zaznamenáva všetky retenčné a prevenčné udalosti, automaticky zabezpečuje ich prerozdelenie podľa stanoveného kľúča medzi pracovníkov oddelenia retencie a prevencie a naviguje používateľov celým procesom riešenia daného prípadu. Retenčné ponuky sú evidované na úrovni zákazníka, aby bolo zabezpečené, že predajné aktivity sa neopakujú, čo znižuje riziko možného podráždenia zákazníka. Vedúcim pracovníkom zároveň aplikácia poskytuje potrebné nástroje na sledovanie a a vyhodnocovanie úspešnosti retenčných aktivít jednotlivých tímov.
Implementácia projektu trvala približne 6 mesiacov, momentálne je v rutinnej prevádzke a naša spoločnosť v súčinnosti so zákazníkom zabezpečuje jej ďalší rozvoj a podporu.
Richard Sládek