14. júla 2021

Riaďte inovácie pomocou internej aplikácie Idea Management

Microsoft 365 obsahuje služby, ktoré podporujú zdieľanie informácií a spoluprácu skrz viaceré tímy. Jednou z takýchto služieb je aj Microsoft SharePoint. Aplikácie vytvorené na tejto platforme pomáhajú aj pri internom rozvoji spoločností, čo sa v konečnom dôsledku môže odraziť v zlepšení firemných výsledkov.

Inovátorské podnikateľské subjekty si často kladú za cieľ zmeniť štandardný spôsob myslenia a práce, pričom svojich zamestnancov inšpirujú ku kreatívnemu, tzv. „out of box“ mysleniu a aktívnej účasti na rozvoji spoločnosti. Čoraz viac si uvedomujú význam vlastných zamestnancov ako najväčších odborníkov v danej oblasti a ich nápady považujú za neoceniteľný zdroj inšpirácie pre budúci rast firmy.

Aplikácia na riadenie inovácií

Microsoft SharePoint predstavuje bezpečné miesto, kde možno ukladať, organizovať a zdieľať informácie kedykoľvek a z akéhokoľvek zariadenia. Zjednodušuje riadenie veľkého množstva dokumentov a iných materiálov s cieľom ich sprístupnenia používateľom. Pomáha aj pri zlepšovaní internej spolupráce a komunikácie.

Na tejto platforme je možné postaviť aplikáciu na riadenie nápadov, ktoré navrhnú samotní zamestnanci. Aplikácia Idea Management poskytuje spoločnostiam transparentný a objektívny nástroj pre získavanie nápadov na inovácie, ich hodnotenie, analýzu a rozvoj s pozitívnym vplyvom pre spoločnosť. Zamestnanec, ktorý nápad predložil, má neustále k dispozícii informácie o jeho stave a dostáva spätnú väzbu ohľadom potrebných aktualizácií.

SharePoint

Všetky nápady na jednom mieste

Určite ste sa s tým už stretli aj vo vašej spoločnosti. Zamestnancom skrsne počas dňa nespočetné množstvo nápadov. Bez ich zaznamenania by sa stratili v každodennej pracovnej rutine. Vďaka Idea Management môžu nápady zaznačiť v aplikácii a podieľať sa na riešení aktuálne preberaných tém.

Práve zamestnanci sú mnohokrát tí, ktorí prichádzajú na dennej báze do priameho kontaktu so zákazníkmi, produktmi či službami. Ich reálne skúsenosti a vedomosti možno využiť na to, aby mali aj oni účasť na aktivitách, akými sú:

  • optimalizovanie portfólia produktov a služieb;
  • vývoj nových produktov;
  • hodnotenie a dopĺňanie nápadov;
  • zefektívnenie pracovných postupov.

Aké výhody vám prinesie riešenie Idea Management?

  • Prehľadnosť a 360-stupňový pohľad na zaznamenané nápady.
  • Hodnotenie a dopĺňanie navrhnutých inovácií.
  • Príprava schváleného projektu pre GO-LIVE – vytvorením dosahov, cieľov a rozsahu implementácie po detailnejšej analýze v širšej skupine je možné zahájiť realizáciu.
  • Implementácia – zavedenie inovácie v spoločnosti.
  • Monitorovanie KPI – sledovanie vplyvu inovácie na efektivitu, pracovné prostredie, obchodný prínos a iné.
  • Zviditeľnenie zamestnancov v rámci organizácie a podpora ich angažovanosti a lojality.
  • Vyhodnotenie a ocenenie zavedenej inovácie – prezentácia úspešného príbehu pred širokým publikom a motivovanie zamestnancov k zadávaniu nových podnetov na rozvoj spoločnosti.
  • Zníženie prevádzkových nákladov zefektívnením procesov vďaka implementovaným inováciám.

Ak máte záujem o zefektívnenie vašich procesov, neváhajte nás kontaktovať. Sme pripravení si spoločne prejsť vaše požiadavky a navrhnúť optimálne riešenie.

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.