Súčasťou zmluvy je taktiež dohoda o zriadení služby ServiceDesk, ktorá bude k dispozícii 7 dní v týždni, čím poskytujeme klientovi nadštandardný servis z oblasti starostlivosti o zákazníka.
Podpísaním zmluvy o poskytovaní technickej podpory služby ServiceDesk zvyšujeme kvalitu servisu pre ďalšieho z našich top zákazníkov.
S našim významným českým klientom, spoločnosťou Essox sme podpísali zmluvu o poskytovaní technickej podpory na nasledujúce 2 roky. Obsahom zmluvy je vývoj a rozširovanie aplikácií Microsoft Dynamics CRM a Microsoft BizTalk Server. Spoločnosť Essox sa tým stáva ďalším z radu našich dlhodobých klientov.
Súčasťou zmluvy je taktiež dohoda o zriadení služby ServiceDesk, ktorá bude k dispozícii 7 dní v týždni, čím poskytujeme klientovi nadštandardný servis z oblasti starostlivosti o zákazníka.