V spoločnosti Orange sme realizovali významný upgrade na vyššiu verziu CRM riešenia, ktoré sme im implementovali prvýkrát už v roku 2014. Teší nás a sme hrdí na to, že so spoločnosťou Orange spolupracujeme už od roku 2001, vtedy známa ako Globtel, na rôznych projektoch a dodávaní riešení.
Náš dlhoročný partner od nás aktuálne používa retenčnú aplikáciu, knowledge management a CRM systém na správu a starostlivosť o B2B zákazníkov, o čom si môžete prečítať viac v našich referenciách.
Technológie sa menia veľmi rýchlo, nevynímajúc aj nami dodané CRM aplikácie – CLM (Contact and Lead Management) a retenčná aplikácia, ktoré si po rokoch prevádzky vyžadovali upgrade. Pôvodná verzia fungovala na platforme Microsoft Dynamics 2013, po novom pracujú na Microsoft Dynamics 2016. Upgrade prináša množstvo nových funkcionalít a výhod. Spoločnosť Orange navyše ušetrí čas a financie aj vďaka tomu, že novšia verzia obsahuje vstavané funkcie a prvky, ktoré nie je potrebné osobitne prispôsobovať a samostatne ich vyvíjať. Širšie spektrum možností a funkcií rozhrania pomáha používateľom pracovať rýchlejšie, jednoduchšie a efektívnejšie. Zlepšili sa aj možnosti prispôsobenia užívateľského rozhrania, ktoré je v tejto verzii možné diverzifikovať farebne pre zabezpečenie lepšieho prehľadu dát, ako aj meniť obsahovo podľa potrieb klienta.
Sme radi, že naša spolupráca s klientmi nekončí len dodaním riešenia, ale pokračuje aj technickou podporou a prípadným upgrade-om na novšie verzie a technológie. O tom, že sme si v Orange vybudovali dobré meno a dôveru svedčí fakt, že im onedlho nasadíme ďalšie riešenie, o ktorom sa už čoskoro dozviete prostredníctvom našej webovej stránky, newslettera či sociálnych sietí.
Ak aj vy premýšľate nad upgrade-om vášho CRM alebo máte záujem o nové riešenie, neváhajte nás kontaktovať. Radi s vami prekonzultujeme a prejdeme prípadné možnosti.
Autor článku: Matúš Grešš