15. marca 2018

Spoločnosti Orange sme upgradovali CRM na novšiu verziu

V spoločnosti Orange sme realizovali významný upgrade na vyššiu verziu CRM riešenia, ktoré sme im implementovali prvýkrát už v roku 2014. Teší nás a sme hrdí na to, že so spoločnosťou Orange spolupracujeme už od roku 2001, vtedy známa ako Globtel, na rôznych projektoch a dodávaní riešení.

Náš dlhoročný partner od nás aktuálne používa retenčnú aplikáciu, knowledge management a CRM systém na správu a starostlivosť o B2B zákazníkov, o čom si môžete prečítať viac v našich referenciách.

Upgrade CRM v Orange

Technológie sa menia veľmi rýchlo, nevynímajúc aj nami dodané CRM aplikácie – CLM (Contact and Lead Management) a retenčná aplikácia, ktoré si po rokoch prevádzky vyžadovali upgrade. Pôvodná verzia fungovala na platforme Microsoft Dynamics 2013, po novom pracujú na Microsoft Dynamics 2016. Upgrade prináša množstvo nových funkcionalít a výhod. Spoločnosť Orange navyše ušetrí čas a financie aj vďaka tomu, že novšia verzia obsahuje vstavané funkcie a prvky, ktoré nie je potrebné osobitne prispôsobovať a samostatne ich vyvíjať. Širšie spektrum možností a funkcií rozhrania pomáha používateľom pracovať rýchlejšie, jednoduchšie a efektívnejšie. Zlepšili sa aj možnosti prispôsobenia užívateľského rozhrania, ktoré je v tejto verzii možné diverzifikovať farebne pre zabezpečenie lepšieho prehľadu dát, ako aj meniť obsahovo podľa potrieb klienta.

Čo Orange ešte získal upgrade-om a aké sú jeho ďalšie benefity?

  • nové funkcionality ako napríklad integrácia s Excelom a generovanie dokumentácie (Word šablóny)
  • zmodernizované používateľské rozhranie
  • ďalšie funkčné a prevádzkové zlepšenia platformy

Aký bol postup a čo tomu predchádzalo?

  • analýza existujúcich custom-made funkcionalít, reportov a následná príprava na upgrade „DEV prostredia“ (vývojárske prostredie)
  • upgrade nášho „DEV prostredia“
  • validácia základnej funkčnosti
  • upgrade „TEST prostredia“ v Orange
  • používateľské testovanie celej funkcionality v „TEST prostredí“
  • úprava používateľskej dokumentácie
  • upgrade produkčného prostredia a uvedenie do reálnej prevádzky

Sme radi, že naša spolupráca s klientmi nekončí len dodaním riešenia, ale pokračuje aj technickou podporou a prípadným upgrade-om na novšie verzie a technológie. O tom, že sme si v Orange vybudovali dobré meno a dôveru svedčí fakt, že im onedlho nasadíme ďalšie riešenie, o ktorom sa už čoskoro dozviete prostredníctvom našej webovej stránky, newslettera či sociálnych sietí.

Ak aj vy premýšľate nad upgrade-om vášho CRM alebo máte záujem o nové riešenie, neváhajte nás kontaktovať. Radi s vami prekonzultujeme a prejdeme prípadné možnosti.

Autor článku: Matúš Grešš

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.