Novinky

Spoločnosti SARIO sme dodali mobilné CRM riešenie

Spoločnosti Sario sme na zefektívnenie riadenia projektov dodali operatívne mobilné CRM riešenie. Zamestnanci majú všetky dáta na jednom mieste a vďaka aplikácii môžu pracovať s informáciami či riadiť projekty, stretnutia a podujatia odkiaľkoľvek.

Sario je slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu, ktorej hlavným predmetom činnosti je podporovanie investičných domácich, ako aj zahraničných projektov. Pri realizácii podpory investičných projektov pracujú zamestnanci agentúry s veľkým množstvom informácií, ktoré je nevyhnutné evidovať a ďalej spracovávať.

Na výkon týchto činností využívali doposiaľ zamestnanci odboru zahraničného obchodu webovú aplikáciu vyvinutú na mieru, ktorá sa však ukazovala ako zastaralá, z používateľského hľadiska vysoko nepraktická a neprinášala žiadne reálne prínosy k produktivite práce zamestnancov.

operatívne CRM pre Sario   Obr. 1: Mobilné CRM riešenie

Agentúra SARIO dospela k rozhodnutiu vymeniť existujúcu aplikáciu za modernejšie a výrazne používateľsky prívetivejšie riešenie. Voľba padla na platformu Resco Mobile CRM. SARIO vďaka nej získalo nielen moderný evidenčný systém, ktorý bude slúžiť na zaznamenávanie kontaktov,  projektov, stretnutí, podujatí, či informáciií ku partnerským krajinám a spoločnostiam, ale zároveň aj flexibilné CRM riešenie, ktoré môže do budúcnosti využívať na efektívnejšie spravovanie obchodných prípadov. 

Mobilné CRM pre SARIO
Obr. 2: Nová CRM aplikácia cez desktop

 

Implementácia mobilného CRM riešenia priniesla agentúre SARIO mnohé benefity:

  • Používateľsky intuitívne prostredie – zjednoduší prácu zamestnancov so systémom
  • Jednotné úložisko informácií – všetky informácie sú uložené na jednom mieste a navzájom prepojené
  • Rýchle vyhľadávanie záznamov – zamestnanci si vedia jednoducho vyhľadať všetky potrebné informácie
  • Jednoduchú prispôsobiteľnosť – po zaškolení si samotní používatelia dokážu upravovať a prispôsobovať aplikáciu podľa vlastných predstáv a potrieb a realizovať drobné úpravy prostredníctvom intuitívneho nástroja WoodFort
  • Prehľadný reporting – zamestnanci a manažment získajú dokonalý prehľad o realizovaných projektoch s kompletnou evidenciou

 

Veľkým pozitívom dodaného mobilného CRM bola aj vysoká flexibilita a rýchlosť nasadenia riešenia – zamestnanci mohli naplno využívať systém ihneď po implementácii, ktorá trvala len jeden mesiac. Mobilné CRM momentálne využíva odbor zahraničného obchodu k ich plnej spokojnosti po dobu 6 mesiacov. Riešenie sa prejavilo ako ideálny a používateľsky prívetivý nástroj, preto momentálne prebiehajú rokovania o jeho rozšírení aj pre odbor investičných projektov.
Ak plánujete zlepšiť pracovné procesy vo Vašej firme a zabezpečiť v dnešnej dobe už takmer nevyhnutnú mobilitu pre Vašich zamestnancov, neváhajte sa na nás obrátiť.

Chcete zistiť, či je riešenie vhodné pre Váš biznis?