2. marca 2020

Ako Tatra banke pomáhame s digitálnou premenou interných aplikácií do prostredia Office 365

Tatra banka neustále hľadá nové možnosti, ako svojim klientom poskytnúť tie najlepšie služby. Veľkú pridanú hodnotu vidí v modernizácii informačných systémov, ktoré postupne prechádzajú digitálnou transformáciou.

Tatra banka je súčasťou rakúskej bankovej skupiny RBI Group a prvou súkromnou bankou na Slovensku. Patrí medzi najlepších v oblasti asset manažmentu, firemného a privátneho bankovníctva a je lídrom v inováciách a v digitálnom bankovníctve.

V rámci biznis stratégie sa stále snaží zavádzať inovácie, ktoré posúvajú kvalitu služieb vpred. Manažment banky sa preto rozhodol upustiť od používania aplikácií v systéme Lotus a prejsť s čo najväčším počtom interných aplikácií do online prostredia, ktoré poskytuje neobmedzený prístup k údajom, vyššiu flexibilitu vývoja ako aj používania a v neposlednom rade aj vyššiu bezpečnosť citlivých dát.

„Tak ako našim klientom aj našim zamestnancom chceme ponúknuť ten najvyšší komfort. V súvislosti s tým sústavne pracujeme na rozvoji našich služieb. Záleží nám na tom, aby klienti väčšinu požiadaviek vyriešili online bez nutnosti osobnej návštevy, čím ušetria mnoho času. Digitálna transformácia aplikácií, ktoré interne využívame na ich správu, nám v tom vo veľkej miere pomáha. Požiadavky sú u nás zaznamenané okamžite a vyriešené v čo najkratšom možnom čase v závislosti od zložitosti.“ Ján Vlach, Agile transformation manager, Tatra banka

tatra banka_app_office-01

Modernizácia aplikácie na evidenciu požiadaviek biznis klientov

Pre Tatra banku sme vytvorili novú aplikáciu pre technický podporný tím, ktorý rieši rôzne požiadavky biznis klientov telefonicky alebo e-mailom. V prípade, že ich nie je možné ihneď vyriešiť, zaradia sa do plánu oddelenia.

Keďže v spoločnosti prebieha modernizácia a prechod aplikácií na platformu Office 365, bez váhania bolo rozhodnuté, aby sa pri tvorbe aplikácie na podporu a evidenciu supportných tiketov využili možnosti tejto platformy v spojení s ďalšími – Microsoft Power Apps, SharePoint Online a Microsoft Power Automate.

Aplikácia obsahuje týždňový kalendár, v ktorom sú zobrazené voľné časové sloty, kde sa zadávajú požiadavky a už naplánované aktivity technickej podpory. Nad touto evidenciou je možné vytvoriť reporty zobrazujúce počet vyriešených požiadaviek.

Hotovú aplikáciu sme banke dodali a nasadili do produkcie v horizonte 4 týždňov. Momentálne prebieha úzka spolupráca na rozvoji intranetu a ďalšej migrácii Lotus aplikácií do online prostredia.

Máte záujem o zefektívnenie procesov vo vašej spoločnosti? Neváhajte nás kontaktovať, radi vám poskytneme bezplatnú konzultáciu.

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.