V rámci implementácie boli dodržané dôsledné architektonické a bezpečnostné požiadavky typické pre bankový sektor. Použité boli technológie Microsoft Dynamics CRM 2013, MSSQL 2008 a štandardné integračné patterny v rámci zásad SOAP architektúry.
Integrácia CRM s ostatnými bankovými aplikáciami výrazne napomáha k zvýšeniu obchodného prínosu. Riešenie je implementované v jednej z najväčších bánk na Slovensku, pre viac ako 100 používateľov oddelenia SME segmentu.
Cieľom projektu bolo zvýšenie efektivity práce a zabezpečenie kvality, integrity a maximálnej aktuálnosti dát z ostatných BackEnd systémov v banke. Projekt trval približne 3 mesiace a to vďaka intenzívnej spolupráce všetkých zúčastnených strán a použitím agilného vývoja.
V rámci implementácie boli dodržané dôsledné architektonické a bezpečnostné požiadavky typické pre bankový sektor. Použité boli technológie Microsoft Dynamics CRM 2013, MSSQL 2008 a štandardné integračné patterny v rámci zásad SOAP architektúry.