28. januára 2015

Upgradli sme CRM českej nebankovej spoločnosti

V CRM riešeniach pre finančný sektor sme ako doma.

Náš klient poskytuje nebankové finančné služby v Českej republike, na trhu pôsobí od roku 1993. Medzi zákazníkov spoločnosti patria primárne koneční spotrebitelia, teda segment B2C.

Komunikácia s konečnými zákazníkmi patrí v spoločnosti k dennodennej náplni práce klienta. Je preto nevyhnutné, aby kanál, na ktorom táto komunikácia prebieha, fungoval na najvyššej úrovni.

Pôvodne implementované Microsoft Dynamics CRM 4.0 od spoločnosti Microsoft už bolo potrebné previesť na modernejšie riešenie, a teda spraviť celkový upgrade systému. V úzkom napojení na Microsoft Dynamics CRM, ako aj na všetky ďalšie aplikácie je platforma, na ktorej tieto aplikácie fungujú – BizTalk, ktorú klient tiež požadoval upraviť na vyššiu verziu.

Projekt bol sčasti realizovaný agilným prístupom, s klientom sme sa stretávali pomerne intenzívne. Intenzívny a interaktívny prístup veľmi dopomohol k rýchlemu a efektívnemu riešeniu všetkých otvorených otázok. Veľkým pozitívom na práci bola naša skúsenosť so staršou verziou Microsoft Dynamics CRM 4.0, ako aj to, že klient presne vedel, ako má upgrade vyzerať.

Podobným spôsobom prebiehal aj upgrade BizTalk 2013 systému, ktorý mal na starosti náš český partner Microsoft.

Projekt bol rozdelený na dve fázy, finálny rollout riešenia prebehol v decembri 2014.

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.