Komunikácia s konečnými zákazníkmi patrí v spoločnosti k dennodennej náplni práce klienta. Je preto nevyhnutné, aby kanál, na ktorom táto komunikácia prebieha, fungoval na najvyššej úrovni.
Pôvodne implementované Microsoft Dynamics CRM 4.0 od spoločnosti Microsoft už bolo potrebné previesť na modernejšie riešenie, a teda spraviť celkový upgrade systému. V úzkom napojení na Microsoft Dynamics CRM, ako aj na všetky ďalšie aplikácie je platforma, na ktorej tieto aplikácie fungujú – BizTalk, ktorú klient tiež požadoval upraviť na vyššiu verziu.
Projekt bol sčasti realizovaný agilným prístupom, s klientom sme sa stretávali pomerne intenzívne. Intenzívny a interaktívny prístup veľmi dopomohol k rýchlemu a efektívnemu riešeniu všetkých otvorených otázok. Veľkým pozitívom na práci bola naša skúsenosť so staršou verziou Microsoft Dynamics CRM 4.0, ako aj to, že klient presne vedel, ako má upgrade vyzerať.
Podobným spôsobom prebiehal aj upgrade BizTalk 2013 systému, ktorý mal na starosti náš český partner Microsoft.
Projekt bol rozdelený na dve fázy, finálny rollout riešenia prebehol v decembri 2014.