Migrácia z Dynamics CRM 2011 nie je vždy priamočiara, ale skúsenosti našich konzultantov z podobných projektov v minulosti tieto úskalia eliminovali na minimum. Verzia 2015 bola s ohľadom na časovanie projektu zvolená ako spoľahlivá voľba, vo výhľade je ďalší upgrade na verziu 2016, ktorý už bude omnoho jednoduchší a banke bude poskytnutý v rámci podpory riešenia.
Najväčšou biznisovou výzvou bola bezpochyby implementácia novej funkcionality, menovite komplexného procesu na žiadanie o cenové výnimky na produkty banky, ktorý bol doposiaľ riešený cez klasický e-mail. Nová aplikácia umožňuje používateľom v rámci riešenia obsluhy firemnej klientely priamo v CRM zadať všetky typy cenových výnimiek a procesne ich spracovať – schváliť. Používatelia taktiež ocenia natívnu integráciu aplikácie s programom Outlook, ktorá im umožňuje plánovať svoju pracovnú agendu v známom prostredí a zároveň mať údaje kontextovo prepojené s príslušnými záznamami v CRM.
Projekt, aj napriek viacerým výzvam – ktoré už k takýmto projektom patria – prebehol k plnej spokojnosti zákazníka. Za všetko hovorí vyjadrenie pána Ľuboša Ondrejka, člena predstavenstva a vrchného riaditeľa Firemného bankovníctva ČSOB, ktorý uzavretie projektu spokojne okomentoval výstižným „Good job!“. V pláne je ďalší rozvoj riešenia, ktoré je podľa vyjadrenia Antona Behana, riaditeľa divízie ICT, kľúčovou technologickou platformou pre riadenie vzťahu s klientami ČSOB. Už dnes implementovaná podpora mobilných zariadení pritom výrazne zvýši efektivitu a flexibilitu obsluhy klientov.