Úspešne sme inovovali CRM systém Československej obchodnej banky

16. marca 2016

Úspešne sme inovovali CRM systém Československej obchodnej banky

ČSOB sa od tohto mesiaca môže pochváliť inovovanou verziou Dynamics CRM 2015 a novou funkcionalitou.

Začiatkom marca bola do ostrej prevádzky úspešne uvedená nová verzia aplikácie RM Tool, ako Československá obchodná banka nazýva svoje CRM pre Firemné bankovníctvo. Projekt, ktorý trval približne 6 mesiacov a bol pragmaticky riadený kombinovanou čiastočne agilnou metodikou, mal niekoľko cieľov. Jedným z tých hlavných bola migrácia pôvodnej aplikácie z Dynamics CRM 2011 na verziu 2015, ako aj revízia a implementácia novej funkcionality.

CRM systém pre ČSOB

Migrácia z Dynamics CRM 2011 nie je vždy priamočiara, ale skúsenosti našich konzultantov z podobných projektov v minulosti tieto úskalia eliminovali na minimum. Verzia 2015 bola s ohľadom na časovanie projektu zvolená ako spoľahlivá voľba, vo výhľade je ďalší upgrade na verziu 2016, ktorý už bude omnoho jednoduchší a banke bude poskytnutý v rámci podpory riešenia.

Najväčšou biznisovou výzvou bola bezpochyby implementácia novej funkcionality, menovite komplexného procesu na žiadanie o cenové výnimky na produkty banky, ktorý bol doposiaľ riešený cez klasický e-mail. Nová aplikácia umožňuje používateľom v rámci riešenia obsluhy firemnej klientely priamo v CRM zadať všetky typy cenových výnimiek a procesne ich spracovať – schváliť. Používatelia taktiež ocenia natívnu integráciu aplikácie s programom Outlook, ktorá im umožňuje plánovať svoju pracovnú agendu v známom prostredí a zároveň mať údaje kontextovo prepojené s príslušnými záznamami v CRM.

CRM pre ČSOB ako súčasť RM Toolu

Projekt, aj napriek viacerým výzvam – ktoré už k takýmto projektom patria – prebehol k plnej spokojnosti zákazníka. Za všetko hovorí vyjadrenie pána Ľuboša Ondrejka,  člena predstavenstva a vrchného riaditeľa Firemného bankovníctva ČSOB, ktorý uzavretie projektu spokojne okomentoval výstižným „Good job!“. V pláne je ďalší rozvoj riešenia, ktoré je podľa vyjadrenia Antona Behana, riaditeľa divízie ICT, kľúčovou technologickou platformou pre riadenie vzťahu s klientami ČSOB. Už dnes implementovaná podpora mobilných zariadení pritom výrazne zvýši efektivitu a flexibilitu obsluhy klientov.

Richard Sládek

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.