Počas 17 rokov dodávania biznis IT riešení pre spoločnosť Orange sme si vybudovali vzájomnú dôveru, ktorá vyústila do spolupráce v oblasti implementácie Microsoft Dynamics 365 stredným a korporátnym firmám - tie získajú nielen silného licenčného partnera, ale aj skúseného implementátora.
Spoločnosť Orange, ktorej dodávame biznis IT riešenia už takmer 17 rokov, sa na trhu už niekoľko rokov úspešne prezentuje aj ako dodávateľ firemných riešení. Svojim firemným klientom už dávno neponúka len služby telekomunikačného operátora a čoraz viac si okolo seba buduje povedomie aj ako sprostredkovateľ IT riešení. Smerovanie k moderným a technologicky pokrokových riešeniam podčiarkuje jeho ponuka IoT a Telemetrie, ako aj projekt Virtuálna kancelária, ktorého súčasťou je zastrešovanie licencií na Microsoft Dynamics 365. Poslanie tohto projektu jasne vyplýva už zo samotného názvu a je predovšetkým totožné s tým našim – digitalizovať a zefektívňovať biznis prostredie.
Spoločný cieľ nás spojil a vytvoril z nás kolaboračných partnerov v oblasti zavádzania CRM riešenia Microsoft Dynamics 365 pre klientov zo stredných a korporátnych firiem.
Náš dodávateľsko-klientský vzťah však naďalej pokračuje, čo dokazuje aj projekt upgradovania nami dodaného CRM riešenia, ktoré sme pre Orange realizovali v priebehu posledných mesiacov.
Spolupráca prebieha v dvoch (zdanlivo jednoduchých) krokoch:
Klient okrem riešenia na riadenie predaja, marketingu či zákazníckej podpory získava silných partnerov – odborníka na licencie (Orange) a skúseného implementátora (Millennium), ktorí klienta prevedú krok za krokom k úspešnej digitálnej trasnformácii a nasadeniu Microsoft Dynamics 365.
Moderným CRM riešením získava klient množstvo pre dnešnú digitálnu dobu nevyhnutných funkcionalít a výhod, ktoré so sebou CRM prináša.
Správnou implementáciou a prispôsobením riešenia na mieru sa zabezpečí efektívne nastavenie procesov v Dynamics 365 a vytvorenie používateľského prostredia presne podľa biznis požiadaviek tej-ktorej spoločnosti. Integrácia na používané podnikové systémy zaistí plynulý prechod dát medzi systémami, čím sa eliminuje potreba ich manuálneho zadávania do viacerých systémov. Z CRM sa stáva tzv. centrálne úložisko dát, ktoré niekoľkonásobne zjednodušuje vyhľadávanie potrebných informácií.
Rozsah customizácie a potreba integrácie na systémy tretích strán však závisí vždy od individuálnych potrieb zákazníka a je výsledkom analýzy podnikového prostredia.