Z tohtoročného Microsoft Awards sme si však neodniesli len jedno, ale rovno dve ocenenia - víťaza za implementáciu CRM riešenia pre S Slovensko a finalistu za tvorbu a integráciu webových portálov pre Hlavné mesto SR Bratislava a DPB.
V utorok, 25. 9. 2018, sa v Prahe konalo slávnostné odovzdávanie ocenení k súťaži Microsoft Awards 2018, prostredníctvom ktorej sa spoločnosť Microsoft snaží zvýrazňovať najinovatívnejšie projekty svojich partnerov. Tie majú byť inšpiráciou pre moderné spoločnosti v Slovenskej a Českej republike. Za Millennium sme si boli vyzdvihnúť ocenenia za nasledovné riešenia:
Zákazník: S Slovensko, spol. s r.o.
Riešenie: Transforming Customer Engagement in S Slovensko (CRM riešenie)
Spoločnosť S Slovensko je už 16 rokov lídrom v oblasti financovania poľnohospodársta. V rámci projektu digitálnej transformácie, s cieľom zvýšiť kvalitu obsluhy ich klientov z agro-segmentu, sme spoločnosti implementovali Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM). Toto cloudové riešenie sme prispôsobili pre riadenie predaja leasingových produktov spoločnosti. Cieľom projektu bolo poskytnúť spoločnosti S Slovensko nástroj na zlepšenie a zefektívnenie obchodného procesu. Používateľmi nástroja sú obchodný tím a tím back office.
Spoločnosť S Slovensko získala nasadením CRM riešenia:
Zákazník: Hlavné mesto SR Bratislava a Dopravný podnik Bratislava
Riešenie: It’s getting cloudy in Bratislava (webové portály)
Hlavnému mestu SR Bratislava a Dopravnému podniku Bratislava sme dodali webové portály postavené na novom, používateľsky prívetivom CMS systéme. Vizuálne modernejší vzhľad sa spolu so zjednodušením štruktúry webových stránok a ich integrovaním na systémy tretích strán pričinili k niekoľkonásobne vyššiemu používateľskému komfortu.
Jeho nasadením do cloudového prostredia Microsoft Azure sa nám podarilo zoptimalizovať stavajúce procesy u zákazníka a zabezpečiť flexibilitu pri budúcom rozvíjaní riešenia a implementácii nových požiadaviek. Riešenie v cloude zabezpečilo aj nepretržitú dostupnosť a bezpečnosť dát, čím sa splnili hlavné požiadavky zákazníka. Webové portálové riešenia bratislava.sk a dpb.sk navštevujú na dennej báze tisícky používateľov, ktorí sú vďaka nasadenému riešeniu schopní vyhľadať relevantné informácie efektívnejšie a s vyšším komfortom. Vďaka používateľsky prívetivému CMS sa zvýšila produktivita zamestnancov Magistrátu, ako aj DPB pri práci s obsahom či pri tvorbe mikro-stránok.
V neposlednom rade, automatické prihlásenie prostredníctvom Single sign-on a vzájomné prepojenie webových stránok umožňujú automatické publikovanie informácií. Integrácia webových stránok na interné systémy (napríklad ERP systém Noris) eliminovala potrebu viacnásobného zadávania tých istých informácií a ich distribúciu.
Ak vás nami dodané riešenia inšpirovali, radi pomôžeme so zefektívnením biznis IT procesov aj vo vašej spoločnosti.