Nastavením efektívnej obchodnej stratégie a zvolením tej správnej kombinácie nástrojov v digitálnom prostredí môžete jednoducho zmaximalizovať obchodné úsilie vo vašej spoločnosti. Tvorbu obchodnej stratégie necháme na Vás, no radi vám predstavíme 3 "must-have" nástroje, ktoré vám pomôžu pri budovaní dlhodobých vzťahov so zákazníkmi a zefektívňovaní obchodných aktivít.
Digitálna transformácia je pojem, ktorý sa v posledných mesiacoch používa čoraz častejšie a spája sa predovšetkým s modernizáciou a prechodom na efektívnejšie, integrované riešenia v digitálnom prostredí.
Vrcholový a stredný manažment ju vníma ako nevyhnutný a zároveň pozitívny krok spoločnosti vpred, zamestnanci v nej naopak vidia možnosť zlepšiť či zautomatizovať firemné procesy či komunikáciu. Takáto transformácia však so sebou prináša omnoho viac – nielen zmodernizovanie firemného prostredia, ale predovšetkým zmenu v spôsoboch, akými identifikujeme svojich zákazníkov, ako sa s nimi spájame či komunikujeme.
Nastavením efektívnej obchodnej stratégie a zvolením tej správnej kombinácie nástrojov v digitálnom prostredí je možné zmaximalizovať obchodné úsilie v akejkoľvek spoločnosti.
Aké sú 3 „must-have“ nástroje nevyhnutné na budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi a zefektívnenie obchodných aktivít? Tu je odpoveď.
Množstvo slovenských či zahraničných spoločností využíva aj v dnešnej dobe ťažkopádny „systém“ na riadenie vzťahov so zákazníkmi, inak známy ako Excel. Najdôležitejšie informácie o zákazníkoch sa zapisujú a kolujú po spoločnosti v neprehľadných tabuľkách, v rôznych pracovných verziách a bez existencie akejkoľvek prediktívnej analytiky.
Naopak, systém na riadenie predaja, ktorý je súčasťou CRM riešenia Microsoft Dynamics 365, podporuje prediktívnu analýzu na dosiahnutie lepších predajných výsledkov, dlhodobé zlepšenie vzťahov so zákazníkmi a dosiahnutie nárastu tržieb.
Výhody Microsoft Dynamics 365 pre vaše obchodné oddelenie:
V júni 2016 odkúpila spoločnosť Microsoft sociálnu sieť LinkedIn, s ktorou mala veľké plány – prepojiť túto profesnú platformu so svojimi riešeniami a ich integráciou vyťažiť maximum z oboch riešení.
Súčasťou siete LinkedIn je LinkedIn Sales Navigator, predajný nástroj určený pre obchodných zástupcov a manažérov, ktorý umožňuje úzko cieliť na potenciálnych zákazníkov, pracovať s kontaktami či budovať a udržiavať si obchodné vzťahy s nimi.
Výhody LinkedIn Sales Navigator pre vaše obchodné oddelenie:
Microsoft Office 365 je v dnešnej dobe súčasťou takmer každej firmy. Máloktoré z nich však využívajú plný potenciál tohto riešenia, ktoré je jedným z najzákladnejších nástrojov na budovanie obchodných vzťahov a kolaboráciu – kedykoľvek, odkiaľkoľvek z akéhokoľvek zariadenia.
Výhody Microsoft Office 365 pre vaše obchodné oddelenie:
Vyššie spomenuté nástroje by mali byť v dnešnej dobe povinnou výbavou každého „naskillovaného“ obchodníka či obchodného manažéra. Ich paralelným využívaním vedia spoločnosti efektívne zmaximalizovať svoje obchodné úsilie a čo je zo strategického hľadiska ešte dôležitejšie, budovať dlhodobé vzťahy so zákazníkmi a zlepšovať svoj pozitívny image.
Autor článku: Michaela Magátová