CRM riešenia

 

CRM systém na riadenie vzťahov so zákazníkmi

CRM systém | Všetky dôležité informácie na jednom mieste 

CRM (nástroj riadenia vzťahov so zákazníkmi) je čoraz dôležitejšou technologickou súčasťou každej spoločnosti. Umožňuje efektívne riadenie a automatizovanie obchodných, marketingových a obslužných procesov. Vašej spoločnosti pomôže získať nových zákazníkov a zvýšiť kvalitu obsluhy existujúcich. 

Mám záujem o nezáväznú konzultáciu

V čom vám môže CRM systém pomôcť?

360-stupňový pohľad na klienta

  • Základné a kontaktné údaje
  • Sociálne a demografické údaje
  • Zákaznícke hierarchie
  • Produkty, zmluvy, aktivity
  • Komunikačná história
  • Social Insight

Produktivita obchodníkov

  • Pracovná agenda obchodníka
  • Manažment obchodných aktivít
  • Mobilný prístup k údajom cez mobil alebo tablet
  • Automatická integrácia s Outlookom

Manažment obchodných príležitostí

  • Riadené alebo neriadené obchodné aktivity
  • Manažment obchodných prípadov
  • Evidencia potenciálnych zákazníkov
  • Schvaľovacie a obchodné procesy
  • Zmluvná dokumentácia

Reporting predaja

  • Reporting predaja podľa rôznych kritérií
  • Sledovanie stanovených KPIs
  • Manažérske pohľady na dáta
  • Prepojenie na PowerBI a DWH

Marketingové kampane

  • Marketingové zoznamy klientov podľa definovaných kritérií
  • E-mailové, telefonické alebo SMS oslovovanie klientov
  • Automatizácia kampaňových procesov
  • Sledovanie a vyhodnocovanie kampaní

Zber leadov

  • Webové formuláre a landing pages
  • Personalizácia obsahu na webe podľa profilu klienta
  • Nurturing leadov

E-mail marketing

  • Intuitívny editor na dizajnovanie šablón e-mailov
  • Automatizácia zasielania e-mailov
  • Testovanie zobrazenia e-mailov pred ich zaslaním
  • Tvorba dynamického obsahu (zasielanie rozličných obsahov rozličným prijímateľom)

Získavanie spätnej väzby

  • Dotazníky
  • A/B testing emailov
  • Webová analytika / tracking
  • Scóring leadov
  • Reporting

360-stupňový pohľad na klienta pre agenta

  • Základné a kontaktné údaje
  • Sociálne a demografické údaje
  • Zákaznícke hierarchie
  • Produkty, zmluvy, aktivity
  • Komunikačná história

Riadenie podnetov a žiadostí

  • Manažment prijatých sťažností, podnetov či žiadostí
  • Procesné spracovanie, workflow, eskalácie
  • Znalostná báza
  • Produktová dokumentácia

Prepojenie na call centrum

  • Automatické sledovanie in-bound a out-bound komunikácie v CRM v kontexte klienta
  • Unified Service Desk – unifikované používateľské prostredie pre agentov

Reporting zákazníckych služieb

  • Reporting zákazníckych služieb podľa rôznych kritérií
  • Sledovanie stanovených KPI a výkonu agentov
  • Manažérske pohľady na dáta
  • Prepojenie na PowerBI a DWH

Microsoft Dynamics 365 | CRM riešenie pre stredné až veľké firmy

Microsoft Dynamics 365 predstavuje jednotnú platformu vzájomne prepojených biznis aplikácií pokrývajúcich komplexné biznis procesy a potreby. Dodatok „365“ v názve nie je náhodný a Microsoft ním jasne naznačuje komplementárnosť a prepojenosť s produktovým radom Office 365.

Microsoft Dynamics 365 for Sales, Customer Servis či Marketing sú CRM moduly vhodné predovšetkým pre stredné a veľké spoločnosti, ktoré potrebujú riadiť všetky kľúčové firemné procesy a vyžadujú značnú mieru prispôsobenia systému presne podľa svojich biznis potrieb.

Viac o Dynamics 365

Microsoft Dynamics 365 Sales

 


Bpm'online | CRM riešenie pre menšie a stredne veľké firmy

bpm'online sales

Bpm'online predstavuje moderný CRM systém zastrešujúci kľúčové aktivity pri riadení predaja, marketingu a zákazníckeho servisu. Pokročilé funkcionality vhodne dopĺňa aj nástroj nástroj pre manažment biznis procesov (tzv. business process management), pomocou ktorého si vedia spoločnosti bez potreby programátorského zásahu sami nastaviť a riadiť procesy. 

Moduly bpm'online sales, customer servis či marketing sú vďaka nižším nákladom na zriadenie a prevádzku vhodné predovšetkým pre menšie a stredne veľké spoločnosti. 

Viac o bpm'online

 

Výhody CRM riešenia

Klient v strede záujmu

360-stupňový pohľad na zákazníkov vďaka Microsoft Dynamics 365

360-stupňový pohľad na zákazníka a všetky dôležité dáta v rámci jedného systému.

Mobilita

mobilita5

Online aj offline dostupnosť riešenia kedykoľvek a z akéhokoľvek zariadenia.

Cloud

cloud6

Optimalizácia nákladov, škálovateľnosť riešenia a vysoká rýchlosť nasadenia.


S našimi službami sú spokojní

 

Inšpirujte sa

CRM systém pre ČMSSUpgrade CRM systému pre EssoxCRM systém pre správu klientov zo segmentu SME SLSP

Centrum nastavenia súkromia

Close your account?

Your account will be closed and all data will be permanently deleted and cannot be recovered. Are you sure?