20. septembra 2018

3 nové riešenia v našom portfóliu, ktoré vám pomôžu napredovať

Do nášho portfólia sme pridali riešenia pre riadenie zákazníckeho servisu, ľudských zdrojov a maloobchodu. Zistite, ako vám môžu umožniť nárast kvality poskytovaných služieb a efektívnejší chod spoločnosti.

Digitalizácia biznis procesov čoraz viac ovplyvňuje život okolo nás. Spoločnosti, ktoré chcú neustále napredovať, potrebujú integrovať moderné technológie do svojho podnikového prostredia. Tie sú priam hnacím motorom a pomáhajú pri raste biznisu. Aj z tohto dôvodu do nášho portfólia pribudli 3 inovatívne riešenia:

Služby zákazníkom 2.0

Prvotriedny zákaznícky servis je vizitkou každej serióznej spoločnosti. To, akým spôsobom komunikujete so zákazníkmi, má podstatný vplyv na budúcnosť vašej značky. Lojalita náročných klientov ide ruka v ruke s dobrým pocitom z komunikácie pri nákupe produktu či poskytnutí služieb. Zviditeľnite svoju spoločnosť na trhu aj vďaka riešeniu Služby zákazníkom 2.0, ktoré je postavené na platforme Microsoft Dynamics 365.

Microsoft Dynamics 365 for Customer Service

Zavedením riešenia Microsoft Dynamics 365 for Customer Service získate nástroj, ktorý zaistí:

  • poskytovanie personalizovanej a konzistentnej obsluhy vďaka 360-stupňovému prehľadu o všetkých informáciách týkajúcich sa zákazníkov,
  • dostupnosť aplikácie z akéhokoľvek zariadenia a omnichannel obsluhu (online cez chat, e-mail, sociálne siete, telefonicky cez call centrum či osobne na pobočke),
  • jednoduché vyhľadávanie odpovedí samotným zákazníkom prostredníctvom self-service, komunitných či social kanálov, ako aj jednoduchý manažment vedomostí,
  • promptné vyriešenie interakcií so zákazníkmi a ich nasmerovanie na správny zdroj,
  • workforce optimalizáciu prostredníctvom zaznamenávania komunikácie, riadenia kvality obsluhy či analytiky hlasu a textu,
  • automatizáciu komunikácie, spracovávania požiadaviek a reportingu pomocou umelej inteligencie či priraďovanie zákazníckych interakcií najvhodnejšiemu operátorovi,
  • skvalitnenie zákazníckeho servisu vďaka spätnej väzbe priamo od zákazníka,
  • rýchlu prispôsobiteľnosť riešenia prostredníctvom point & click konfiguráciám.

Aplikácia pre riadenie ľudských zdrojov 

Udržať si kvalitných zamestnancov je niekedy rovnako náročné, ako ich nájsť. Denno-denne sa na trhu objavujú nové pracovné ponuky, ktoré môžu lákať k zmene. Preto je dôležité nielen získavať nových, kvalifikovaných zamestnancov, ale sa im aj venovať od prvého dňa v práci, podporovať ich rozvoj a vzdelávanie, motivovať ich a oceňovať. V súvislosti s tým sa postupne sa upúšťa od tradičných HR postupov a posilňuje sa úloha technologických riešení pre riadenie ľudských zdrojov.

Microsoft Dynamics 365 for Talent

Inovatívne riešenie Microsoft Dynamics 365 for Talent umožňuje:

  • jednoduché nastavenie a riadenie HR aktivít, ako aj 360-stupňový prehľad o zamestnancoch spoločnosti,
  • zautomatizovanie administratívnych a rutinných úloh,
  • získanie nákladovo efektívnych a prepojených systémov,
  • oslovenie najvhodnejších kandidátov cez sociálnu sieť LinkedIn a pohodlné spravovanie ich profilov,
  • skvalitnenie výberu kandidátov vďaka prediktívnej analytike riešenia,
  • vytvorenie personalizovaného nástupného checklistu pre nových zamestnancov a plánu zameraného na ich profesijný rozvoj a vzdelávanie,
  • prehľad o výkone zamestnancov, spätnej väzbe a nastavených pracovných cieľoch prostredníctvom prehľadných dashboardov.

Aplikácia pre riadenie maloobchodnej siete 

Chcete dosiahnuť lepšie predajné výsledky a dať vedieť svojim zákazníkom, že sa na nákup a na kvalitu vašich  služieb môžu spoľahnúť? Riešenie vyvinuté pre komplexné riadenie maloobchodnej siete napĺňa širokospektrálne potreby každej spoločnosti z retail segmentu.

 

Microsoft Dynamics for Retail

 

Microsoft Dynamics 365 for Retail je komplexná point-of-sale (POS) aplikácia. Vďaka inovatívnym funkcionalitám viete svojim zákazníkom poskytovať nadštandardný zákaznícky servis a mať prehľad o dôležitých informáciách týkajúcich sa biznisu.

Implementáciou riešenia Dynamics 365 pre Retail získate nástroj umožňujúci:

  • 360-stupňový pohľad na interakcie zákazníkov naprieč všetkými kanálmi (kamenné prevádzky, online obchod, call centum),
  • centralizovanú správu merchandisingu, ktorý obsahuje všetky dôležité informácie o produktoch, kategóriách, sortimente a cenách,
  • efektívne riadenie skladových zásob,
  • spravovanie vernostného programu,
  • cross-sell a up-sell na základe pokročilej analytiky nad zákazníckymi dátami,
  • správne rozhodovanie sa vďaka Business Intelligence,
  • flexibilný rozvoj riešenia vďaka infraštruktúre v cloude.
Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.