Novinky

CRM aplikácia ponúka prehľad o dianí v obchode

Životný cyklus obchodného prípadu možno mať pod kontrolou vďaka centrálnej CRM aplikácii. Neprepojené systémy totiž poskytujú len obmedzený pohľad na zákazníka, čím obchod stráca dôležité väzby. CRM aplikácia postavená na platforme Microsoft Dynamics 365, okrem upratania dát a zefektívnenia práce s nimi, dokáže priniesť aj prehľad o stave biznisu a jeho budúcom vývoji.

Samotná CRM aplikácia poskytuje primárne informácie a nástroje, ktoré pomáhajú identifikovať obchodný potenciál a sledovať trendy v čase. Prepojením s aplikáciami balíka Microsoft 365 získate ešte lepší prehľad o obchodných príležitostiach a zvýšite celkovú efektivitu práce.

Manažérsku podporu v podobe CRM nepotrebujú len veľké korporácie, ale aj stredné a menšie firmy. Výhodou systému spoločnosti Microsoft je to, že sa dá prispôsobiť potrebám firiem bez ohľadu na ich veľkosť.

Pre tých, ktorí firemné údaje ešte nemajú pod kontrolou a hľadajú spoľahlivé riešenie, prinášame predpripravenú CRM aplikáciu, ktorej základ tvoria obchodná, marketingová agenda, prehľady a zobrazenia.

CRM aplikacia_obchod

Prepojenie obchodných vzťahov

Základ CRM aplikácie tvorí evidencia zákazníkov a ich kontaktných osôb. Každý z firmy má k dispozícii na jednom mieste všetky zákaznícke údaje, ktoré sú navyše šikovne prepojené, a tak je možné s dátami pracovať veľmi intuitívne. Chcete hneď vidieť posledné objednávky alebo komunikačnú históriu s daným zákazníkom? Vďaka CRM to je hračka na pár klikov.

Centrálna evidencia údajov navyše zabezpečí, že s prípadným odchodom obchodníka či iného pracovníka navždy nezmiznú údaje o zákazníkoch alebo sa nestratia v e-mailových správach a  súboroch odchádzajúceho zamestnanca.

Pridaná hodnota CRM aplikácie nespočíva len v evidencii zákazníkov. To koniec koncov dnes dokáže napríklad aj účtovný softvér. Pre rozvoj nového obchodu je rovnako dôležité aj efektívne evidovať  potenciálnych zákazníkov a pracovať s nimi. Tých môžu do CRM aplikácie značiť nielen obchodníci, ale napríklad aj marketingový tím alebo recepcia. Je dôležité, aby takýto zápis obsahoval čo najviac informácií relevantných pre ďalšie kontaktovanie.

V ideálnom prípade sa potenciálni zákazníci raz presunú medzi existujúcich. Ak sa tak nestane, je naďalej zmysluplné udržiavať s nimi kontakt, posielať marketingové materiály s cieľom osloviť ich s ďalšími službami či produktmi, o ktoré by mohli mať záujem.

Komplexný pohľad na obchodný prípad

Cenové ponuky a objednávky uložené v Excel súboroch v úplne inom adresári alebo dokonca v inom počítači ako faktúry a náklady. Nekonečná záplava e-mailov a preposielanie citlivých údajov. Takto to vyzerá, keď pravá ruka nevie, čo robí ľavá.

CRM aplikácia dokáže uchopiť celý životný cyklus obchodného prípadu a prepojiť jednotlivé obchodné fázy. Evidenciou príležitostí týkajúcich sa potenciálnych alebo existujúcich zákazníkov získa nielen manažment prehľad o tom, ktoré zákazky sú práve rozpracované, ktoré môžu priniesť nový biznis a aké aktivity sa už udiali. CRM aplikácia pomáha každú takúto príležitosť „ustrážiť“ a dotiahnuť ju do konca.

Cenové ponukyobjednávky tvoria ďalšiu časť obchodného procesu, s ktorou vám vie CRM aplikácia pomôcť. Údaje potrebné pre vytvorenie ponuky jednoducho nahodíte v štruktúrovanej podobe a dokument ponuky si na jeden klik vygenerujete do Word dokumentu podľa šablóny, ktorý si ďalej upravíte podľa potreby. V prípade, že zákazník ponuku potvrdí, rovnako jedným klikom premeníte danú ponuku na prijatú objednávku.

Celý obchodný prípad končí vytvorením faktúr, čo nemusí byť len úloha účtovníctva, pretože faktúry je možné pripraviť aj priamo v CRM. Obchodníci sa tak zbavia zbytočného papierovania či preposielania údajov a ekonomické oddelenie bude mať život tiež o niečo jednoduchší. Hotové podklady totiž dostanú jednotnou a prehľadnou cestou. Samozrejme, v závislosti od situácie a potrieb, faktúra môže byť v účtovníctve ďalej spracovaná ručne alebo v prípade ich veľkého počtu je možné realizovať aj automatické prepojenie účtovného systému a CRM.

Všetky údaje o potenciálnych zákazníkoch, otvorených obchodných príležitostiach či vystavených faktúrach možno mať prakticky zobrazené aj vo forme grafov v prehľadnom reporte.

CRM aplikácia prináša do firiem mnoho výhod, ktoré ocení nielen obchodné oddelenie. Okrem riadenia obchodných aktivít možno pomocou nej manažovať aj marketingové kampane, a tým zvyšovať kvalitu starostlivosti o zákazníkov.

Ak hľadáte systém, ktorý by zefektívnil vaše obchodné procesy, neváhajte nás kontaktovať. Sme pripravení si spoločne prejsť vaše požiadavky a navrhnúť optimálne riešenie.

Kontaktujte nás