CRM riešenie dokáže zefektívniť riadenie nielen obchodných a marketingových aktivít, ale aj činností v iných oblastiach. Tento komplexný nástroj spoločnosti Microsoft pomáha manažovať napríklad aj servisných technikov v teréne či agendu ľudských zdrojov.
V predchádzajúcich článkoch sme vám priblížili, ako môžu pomocou Microsoft Dynamics 365 manažovať svoje každodenné aktivity veľké spoločnosti, ale aj stredné a menšie firmy. Veľkou výhodou Dynamics 365 je jeho jednoduché prispôsobenie potrebám rôznych firiem bez ohľadu na ich veľkosť a zameranie.
Pozrime sa spoločne na to, aké ďalšie vybrané oblasti možno zastrešiť pomocou služieb spoločnosti Microsoft.
Vďaka Field Service znížite náklady a zvýšite kvalitu servisných služieb
Vyššie zisky vašej firmy nezávisia len od zodpovedných zamestnancov a veľkom dopyte zo strany zákazníkov. Na to, aby sa váš biznis posúval vpred, potrebujete čosi viac.
Od servisných technikov určite vyžadujete, aby pracovali efektívne, rýchlo a odviedli kvalitnú prácu, s ktorou budú zákazníci maximálne spokojní. Avšak nie všetko majú vo svojich rukách. Často sa nezaobídu bez pomocníkov v podobe moderných IT riešení.
So službou Microsoft Dynamics 365 Field Service dosiahnete požadované výsledky – dokážete zlepšiť manažment pracovníkov v teréne či znížiť štandardné náklady spojené s prevádzkou firmy. Field Service vám už v začiatkoch prinesie aj zvýšenie produktivity zamestnancov a spokojnosti zákazníkov.
Hlavné benefity Field Service:
- plánovanie výjazdov – stačí len pár klikov na to, aby ste vopred naplánovali harmonogram servisných výjazdov podľa aktuálnej dostupnosti technikov;
- vždy aktuálne informácie – servisní technici majú svoj pracovný rozvrh k dispozícii priamo v aplikácii, vďaka čomu vedia ešte pred príchodom do zamestnania napr.: trasy výjazdov, typy zákaziek, informácie o tom, ktoré súčiastky budú potrebovať, predpokladanú dĺžku trvania servisného úkonu, detaily o zákazníkoch a mnohé ďalšie;
- detailný prehľad – pomocou lokalizátora GPS možno sledovať aktuálnu polohu servisných technikov, na základe čoho vie dispečer aj počas dňa optimalizovať trasy a riešenie úloh podľa priorít;
- jednoduchá integrácia – Field Service je ľahko prepojiteľný s ďalšími existujúcimi aplikáciami balíka Office 365. Možno ho nasadiť aj na všetky mobilné platformy;
- nonstop prístup k údajom – servisným technikom zaručíte neobmedzený prístup k zákazníckym dátam bez ohľadu na to, kde sa práve nachádzajú. Údaje sú k dispozícii v online aj v offline režime;
- vzdialená služba – analýza údajov o zariadeniach často pomáha rozpoznať blížiacu sa poruchu ešte pred tým, než problém skutočne nastane, a to vďaka senzorom internetu vecí (IoT). Vďaka tomu sa veľa potenciálnych problémov dokáže vyriešiť aj na diaľku bez nutnosti vycestovať k zákazníkovi.
Výsledky štúdie ukazujú, že až 42 % firiem poskytujúcich služby v teréne budú v budúcom roku uprednostňovať efektívne riadenie pracovnej sily. Medzi najdôležitejšie dôvody uviedli zvýšenie výnosov, spokojnosti zákazníkov a zároveň zníženie nákladov na služby.
Zlepšite riadenie ľudských zdrojov nasadením Microsoft riešenia
Hlavnými prioritami HR oddelenia sú výber správnych kandidátov, ich rozvoj či motivovanie. V dnešnej dobe, kedy sa na trhu objavuje čoraz viac pozícií, je preto nutné zaujímať sa o potreby zamestnancov a posilňovať ich lojalitu k zamestnávateľovi. Pomôcť vám v tom môže nástroj od spoločnosti Microsoft, ktorý dokáže zastrešiť celý „životný cyklus zamestnanca“.
Tieto výhody vám prinesie riešenie na správu HR aktivít:
Efektívne riadenie HR stratégie
- zautomatizovanie administratívnych a rutinných úloh (napr. hlásenie dovolenky a inej neprítomnosti);
- 360-stupňový pohľad na zamestnancov;
- nástroj na analýzu ľudských zdrojov;
- jednoduchá navigácia v regulách dôležitých pre dodržiavanie globálnych predpisov;
- zabezpečenie ochrany osobných údajov.
Plánovane prvého dňa v zamestnaní
- privítanie nového člena tímu personalizovaným nástupným zoznamom, ktorý pomôže k jednoduchšej orientácii v pracovnom prostredí a k urýchleniu administratívnych úkonov;
- prístup k relevantným dokumentom, videám, tréningom, kurzom, pracovným postupom a tipom, k informáciám o spoločnosti, firemnej kultúre a organizačnej štruktúre;
- efektívne nastavenie cieľov a zoznamu úloh.
Rozvoj zamestnancov
- nástroj poskytujúci prehľad o vzdelávaní a rozvoji zamestnancov;
- zoznam všetkých školení a certifikácií;
- aktualizácia kariérnych profilov zamestnancov.
Motivovanie zamestnancov
- prehľad o výkone zamestnancov, spätnej väzbe na ich prácu, nastavených pracovných cieľoch a ich priebežnom plnení v reálnom čase prostredníctvom grafických prehľadov;
- zabezpečenie pravidelnej spätnej väzby k pracovnému výkonu;
- vyzdvihnutie najvýkonnejších zamestnancov;
- nástroj na hodnotenie tímovej spolupráce.
Vyhľadávanie kvalifikovaných kandidátov
- 360-stupňový pohľad na profily kandidátov;
- zdieľanie informácií o kandidátoch s HR tímom priamo v prostredí Dynamics 365 Human Resources;
- vyhľadávanie vhodných kandidátov pridaním riešenia LinkedIn Talent;
- využívanie assesment nástrojov;
- skvalitnenie výberu kandidátov vďaka prediktívnej analytike;
- koordinácia kalendárov a zautomatizovanie procesu plánovania pohovorov;
- prístup k údajom kedykoľvek a z akéhokoľvek zariadenia.
Prepojenie s inými systémami
- jednoduché prispôsobenie a rozšírenie Dynamics 365 Human Resources pomocou Microsoft Power Platform;
- prepojenie s Microsoft Power BI na vizualizáciu všetkých reportov týkajúcich sa ľudských zdrojov.
Microsoft Dynamics 365 je komplexným riešením, vďaka ktorému pokryjete značnú časť vášho podnikania, čím budete prosperovať.
Ak hľadáte riešenie, ktorý by zefektívnilo vaše firemné procesy, neváhajte nás kontaktovať. Sme pripravení si spoločne prejsť vaše požiadavky a navrhnúť optimálne riešenie.