Novinky

Diecézna charita Brno získala nástroj pre riadenie fundraisingových činností

V českej neziskovej organizácii Diecézna charita Brno sme nasadili CRM riešenie v cloude, ktoré zjednotilo dáta o darcoch, projektoch, dobrovoľníkoch, aktivitách a projektoch do jedného systému. Vďaka tomu získalo vedenie organizácie prehľad o činnosti jednotlivých oblastných jednotiek aj o organizácii ako celku.

Diecézna charita Brno sa za 25 rokov svojho pôsobenia stala najväčším poskytovateľom sociálne-zdravotníckych služieb na južnej Morave a v kraji Vysočina. Na správu kľúčových dát a riadenie aktivít používali Excel súbory a vzájomne neprepojené aplikácie, čo pre nich už nebolo postačujúce, preto sa vedenie rozhodlo pre implementáciu centrálneho CRM systému, ktorý by zefektívnil riadenie činností v oblasti fundraisingu.

logo_charita

Rozhodnutie implementovať CRM riešenie v našej Diecéznej charite Brno vyplynulo zo strategického plánu fundraisingu v organizácii. Vedenie Diecéznej charity Brno dlho hľadalo vhodný nástroj, ktorý by spĺňal požiadavky nielen na správu kontaktov, užívateľskú ústretovosť, ale predovšetkým, aby bol čo najviac kompatibilný s ostatnými komunikačnými nástrojmi a technickými dispozíciami v spoločnosti.

Už v priebehu analýzy bolo zrejmé, že pri výbere vhodného CRM pre našu Charitu sa bude potrebné riadiť odlišnými parametrami, ako pri iných neziskových organizáciách, teda najmä s ohľadom na cenu. Finálne rozhodnutie v prospech Microsoft Dynamics 365 ovplyvnili základné kritériá a súčasne vybalansovaný pomer: cena (spoločnosť Microsoft ponúka charitatívnym organizáciám zľavy na licencie) – výkon – podpora softvéru.

Microsoft Dynamics 365 je riešenie, ktoré najviac zodpovedá našim potrebám a podmienkam s možnosťou nadväzného rozvoja do ďalších oblastí komunikácie.

Barbora Skalníková, vedúca oddelenia propagácie a fundraisingu

Vďaka platforme Microsoft Dynamics 365, ktorá sa prepojila s Microsoft Office 365, Diecézna charita Brno získala:

  • prepojenie dát do jedného systému;
  • evidenciu kontaktnej histórie a aktivít spojených s darcovstvom;
  • sledovanie fundraiserských príležitostí (od vzniku leadu, cez príležitosť až po uzatvorenie darcovskej zmluvy);
  • pohľad na dáta vo forme grafov a dashboardov;
  • prístup k údajom odkiaľkoľvek a z akéhokoľvek zariadenia;
  • elimináciu manuálneho viacnásobného zadávania dát.

charita_brno_UPR_Final

Ďalší rozvoj CRM prinesie organizácii možnosť:

  • riadiť marketingové aktivity;
  • používať Word šablóny s automatickým predvyplnením dát;
  • integrovať CRM na systémy tretích strán;
  • nasadiť ďalšie funkcionality podľa požiadaviek zákazníka.

Projekt trval 2 mesiace a bol riadený agilnou metódou. Ako komunikačný nástroj medzi zákazníkom a našou spoločnosťou sa využila platforma Microsoft Teams. Po úspešnom nasadení CRM systému prebehlo školenie používateľov, ktoré ich pripravilo na prácu v novom CRM systéme.

 

Bližšie informácie o implementácii CRM systému v neziskovej organizácii Diecézna charita Brno nájdete v prípadovej štúdii.

Stiahnuť prípadovú štúdiu

 

Ak hľadáte riešenie, ktoré by pomohlo zefektívniť procesy vo vašej spoločnosti, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám poskytneme bezplatnú konzultáciu.

Kontaktujte nás