Každá spoločnosť, ktorá chce stáť na strane úspešných, by nemala podceňovať úlohu digitálnej transformácie. Moderné technológie dnes hrajú prím a kto naplno využije ich potenciál, ten môže dosahovať čoraz lepšie výsledky. Spoločnosť BDO Slovensko sa rozhodla zefektívniť svoj biznis práve vďaka implementácii centrálneho CRM systému.
„Pri našom dynamickom raste bolo pre nás v BDO zavedenie inteligentného CRM riešenia absolútnou nevyhnutnosťou. Sme radi, že sme sa rozhodli práve pre MS Dynamics 365, ktoré je škálovateľné, prispôsobuje sa našim interným procesom a integruje v sebe viacero riešení. Nový CRM systém je pre nás nielen nástrojom na efektívnejšie riadenie klientskeho portfólia, ale aj nástrojom na účinnejší risk manažment.“ Peter Gunda, Managing Partner
BDO Slovensko patrí do medzinárodnej siete spoločností, ktoré svojim klientom ponúkajú audítorské, účtovné, daňové a poradenské služby. Nakoľko sa v spoločnosti používali pre správu kľúčových údajov a riadenie biznis aktivít rozličné Excel súbory a viaceré historické aplikácie, ktoré neboli prepojené, vedenie spoločnosti sa rozhodlo pre zavedenie centrálneho systému. Manažment potreboval jednotné riešenie, ktoré by mu umožnilo mať väčší prehľad o dianí v spoločnosti.
Vďaka implementácii riešenia Microsoft Dynamics 365 a jeho prepojeniu s Microsoft Office 365, ktoré spoločnosť BDO už používala, sme pomohli spoločnosti BDO zlepšiť manažovanie kľúčových biznis aktivít.
Pomocou riešenia je možné:
Moderné CRM riešenie nasadené v cloude prinieslo spoločnosti mnohé výhody:
CRM systém okrem toho poskytuje do budúcna možnosť flexibilného rozvoja akýchkoľvek ďalších požiadaviek zákazníka. Ak zvažujete zavedenie systému na riadenie vzťahov so zákazníkmi aj vy, ozvite sa nám.