3. decembra 2018

Digitálna transformácia priniesla do spoločnosti BDO nové CRM riešenie

Každá spoločnosť, ktorá chce stáť na strane úspešných, by nemala podceňovať úlohu digitálnej transformácie. Moderné technológie dnes hrajú prím a kto naplno využije ich potenciál, ten môže dosahovať čoraz lepšie výsledky. Spoločnosť BDO Slovensko sa rozhodla zefektívniť svoj biznis práve vďaka implementácii centrálneho CRM systému.

„Pri našom dynamickom raste bolo pre nás v BDO zavedenie inteligentného CRM riešenia absolútnou nevyhnutnosťou. Sme radi, že sme sa rozhodli práve pre MS Dynamics 365, ktoré je škálovateľné, prispôsobuje sa našim interným procesom a integruje v sebe viacero riešení. Nový CRM systém je pre nás nielen nástrojom na efektívnejšie riadenie klientskeho portfólia, ale aj nástrojom na účinnejší risk manažment.“ Peter Gunda, Managing Partner

BDO logo

BDO Slovensko patrí do medzinárodnej siete spoločností, ktoré svojim klientom ponúkajú audítorské, účtovné, daňové a poradenské služby. Nakoľko sa v spoločnosti používali pre správu kľúčových údajov a riadenie biznis aktivít rozličné Excel súbory a viaceré historické aplikácie, ktoré neboli prepojené, vedenie spoločnosti sa rozhodlo pre zavedenie centrálneho systému. Manažment potreboval jednotné riešenie, ktoré by mu umožnilo mať väčší prehľad o dianí v spoločnosti.

BDO Implementation CRM

Vďaka implementácii riešenia Microsoft Dynamics 365 a jeho prepojeniu s Microsoft Office 365, ktoré spoločnosť BDO už používala, sme pomohli spoločnosti BDO zlepšiť manažovanie kľúčových biznis aktivít.

Pomocou riešenia je možné:

  • manažovať klientské a kontaktné údaje;
  • evidovať kontaktnú históriu a aktivity s klientmi;
  • sledovať a vyhodnocovať obchodné príležitosti;
  • riadiť pracovnú agendu zamestnancov;
  • mať prístup k dôležitým dátam aj vo forme grafov kedykoľvek a z akéhokoľvek zariadenia;
  • flexibilne zdieľať dokumenty.

Moderné CRM riešenie nasadené v cloude prinieslo spoločnosti mnohé výhody:

  • centralizovaný systém pre riadenie biznis aktivít;
  • efektívne sledovanie obchodného procesu;
  • elimináciu biznis rizík;
  • 360-stupňový pohľad na dôležité zákaznícke údaje;
  • tvorbu komplexnejších reportov v budúcnosti;
  • prípravu dokumentov podľa Word šablón s automatickým predvyplnením údajov;
  • generovanie Excel reportov bez nutnosti manuálneho vypĺňania;
  • neustály prístup k dôležitým údajom.

CRM systém okrem toho poskytuje do budúcna možnosť flexibilného rozvoja akýchkoľvek ďalších požiadaviek zákazníka. Ak zvažujete zavedenie systému na riadenie vzťahov so zákazníkmi aj vy, ozvite sa nám.

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.