Heineken Slovensko digitalizuje interné procesy nasadením cloudovej aplikácie

Heineken Slovensko digitalizuje interné procesy nasadením cloudovej aplikácie

Spoločnosť Heineken Slovensko, ktorá je lídrom na slovenskom pivnom trhu, získala moderné cloudové riešenie na schvaľovanie a vyúčtovanie pracovných ciest. Vďaka aplikácii postavenej na platforme Microsoft SharePoint Online sa zdigitalizovali interné procesy, čo spoločnosti prinieslo mnohé benefity.

Po tom, čo sme v minulosti v Heineken Slovensko implementovali CRM systém, sa vedenie spoločnosti rozhodlo pokračovať v digitalizácii procesov a zefektívniť proces podávania žiadostí o schválenie pracovnej cesty, o vyúčtovanie pracovných ciest aj schvaľovanie záloh na pracovné cesty.

Nakoľko malo vedenie záujem o zautomatizovanie interných procesov a nahradenie papierovej formy schvaľovania pracovných ciest modernejším riešením, navrhli sme implementáciu cloudovej aplikácie, ktorá by vyriešila ich aktuálnu situáciu.

Inovatívna aplikácia, postavená na báze Microsoft SharePoint Online, pokryla v rámci jedného riešenia celý proces vybavovania pracovných ciest a zároveň zachovala schvaľovacie procesy špecifické pre Heineken Slovensko.

Nasadením riešenia Travel Expenses sme získali efektívnejšiu formu schvaľovania a odstránili sme doklady v papierovej forme. Schvaľovateľ aj žiadateľ majú všetky dôležité informácie v elektronickej podobe a môžu k nim pristupovať kedykoľvek a kdekoľvek, nakoľko je nástroj k dispozícii aj na mobilných zariadeniach. Zamestnanci majú prednastavené notifikácie, vďaka čomu ich systém informuje o stave ich žiadostí. Najväčší prínos riešenia vidíme v rýchlosti celého procesu, automatizácii schvaľovania a následne aj v automatickom prenose informácií do ERP systémov, čo v konečnom dôsledku zefektívnilo celý proces. Výhodou systému je, že sa dá stále prispôsobiť potrebám zákazníka.“ Hana Vaňová, Cash & Bank Specialist.

Projekt bol riadený agilne a rozdelený do 2 častí.

Prvá časť projektu zahŕňala:

  • detailnú analýzu požiadaviek zákazníka;
  • návrh riešenia;
  • vytvorenie aplikácie;
  • vývoj 2 formulárov: Žiadosť o schválenie pracovnej cestyŽiadosť o pridelenie zálohy.

Cloudova aplikacia_Heineken

Druhá časť projektu zahŕňala:

  • import výpisov z kreditných kariet;
  • reporting a export vybraných údajov do účtovného systému;
  • vývoj 1 formulára: Žiadosť o vyúčtovanie pracovnej cesty.

Cloudová aplikácia priniesla spoločnosti Heineken Slovensko tieto benefity:

  • centrálny nástroj na podávanie žiadostí o schválenie pracovnej cesty, pridelenie zálohy a o vyúčtovanie pracovnej cesty;
  • zdigitalizovanie viacúrovňového schvaľovacieho procesu;
  • elimináciu manuálneho zadávania údajov;
  • prístup do aplikácie kedykoľvek a z akéhokoľvek zariadenia;
  • prepojenie s účtovným systémom;
  • možnosť účtovnej kontroly;
  • dáta pre manažérsky reporting;
  • vkladanie rozličných typov príloh do žiadostí;
  • tlač formulárov.

Dodanú aplikáciu je možné podľa požiadaviek zákazníka v budúcnosti rozšíriť o ďalšie typy formulárov.

Ak sa chcete dozvedieť viac o aplikácii pre Heineken Slovensko, stiahnite si prípadové stúdie.

Máte záujem o zdigitalizovanie procesov vo vašej spoločnosti? Neváhajte nás kontaktovať, radi vám poskytneme bezplatnú konzultáciu.

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.