Kontaktujte nás

Komerční banka sa môže pochváliť CRM riešením na obsluhu retailových zákazníkov

Komerční banka sa môže pochváliť CRM riešením na obsluhu retailových zákazníkov

Úspešne sme ukončili implementáciu operatívneho CRM systému pre jednu z najväčších bánk v Českej republike. Riešenie s názvom ZOOM sme pre KB vybudovali na technológii Microsoft Dynamics CRM a denne ho používa vyše 3 500 zamestnancov na pobočkách banky.

logo Komerční banky

Východisková situácia

Komerční banka (KB) sa v súčastnosti zaraďuje medzi najsilnejšie a najväčšie banky v Českej republike a svoju pozíciu leadera na finančnom trhu potvrdzuje práve prostredníctvom zavádzania  technologických inovácií. V rámci projektu komplexnej obmeny bankových informačných systémov sa Komerční banka prioritne zamerala na zvýšenie zákazníckej spokojnosti – implementáciou nového CRM systému. Základnou požiadavkou na systém bola predovšetkým používateľská prívetivosť a jeho integrácia na systémy tretích strán, ktorá by eliminovala potrebu vyhľadávať informácie vo rôznych systémoch a aplikáciách. Nie je potrebné pripomínať, že agregáciou všetkých informácií do jedného systému sa niekoľkonásobne zvýšila rýchlosť obsluhy bankových klientov.

Riešenie

Celý projekt a samotné CRM riešenie dostali výstižný názov – ZOOM. Novo implementovaný systém na obsluhu zákazníkov bol plne customiziovaný požiadavkám klienta nielen z funkčného, ale aj vizuálneho hľadiska, čím sa zabezpečil maximálne intuitívny a atraktívny nástroj pre pracovníkov na pobočke a pre bankových poradcov. V súčastnosti využíva CRM systém na dennej báze vyše 3 500 zamestnancov front officu Komerční banky.

Použité technológie

Ako technologická platforma sa na splnenie požiadaviek a cieľov zákazníka zvolila platforma Microsoft Dynamics CRM 2016, ktorá v súčastnosti predstavuje najaktuálnejšiu on-prem verziu na trhu. Na implementácii riešenia pre banku sme ako subdodávateľ spolupracovali s našim integračným partnerom a riešenie sme spoločne dodali v časovom horizonte 13 mesiacov od momentu zvolenia technologickej platformy.

Microsoft Dynamics CRM

 

Komerční banka získala implementáciou Microsoft Dynamics CRM nasledovné benefity:

Komerční banka získala implementáciou Microsoft Dynamics CRM nasledovné benefity:

  • 360-stupňový pohľad na klientské dáta a obchodné aktivity
  • vyhľadateľnosť potrebných informácií na tzv. 3 kliky myšou a ich agregáciu do jedného systému, vďaka čomu môže pracovník pracovať s dátami okamžite, bez potreby vyhľadávania v systémoch tretích strán;
  • nárast zákazníckej spokojnosti skvalitnením obsluhy klientov a realizáciou cross-sell a up-sell aktivít presne podľa individuálnych potrieb klienta
  • vysoko intuitívny systém, ktorý používateľov „sprevádza“ celým obchodným a servisným procesom;
  • moderné riešenie na obsluhu zákazníkov s možnosťou flexibilného rozvoja systému či implementácie dodatočných funkcionalít.

Rozmýšľate nad riešením, ktoré by zefektívnilo riadenie obsluhy a vzťahov so zákazníkmi?

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.