Úspešne sme ukončili implementáciu operatívneho CRM systému pre jednu z najväčších bánk v Českej republike. Riešenie s názvom ZOOM sme pre KB vybudovali na technológii Microsoft Dynamics CRM a denne ho používa vyše 3 500 zamestnancov na pobočkách banky.
Komerční banka (KB) sa v súčastnosti zaraďuje medzi najsilnejšie a najväčšie banky v Českej republike a svoju pozíciu leadera na finančnom trhu potvrdzuje práve prostredníctvom zavádzania technologických inovácií. V rámci projektu komplexnej obmeny bankových informačných systémov sa Komerční banka prioritne zamerala na zvýšenie zákazníckej spokojnosti – implementáciou nového CRM systému. Základnou požiadavkou na systém bola predovšetkým používateľská prívetivosť a jeho integrácia na systémy tretích strán, ktorá by eliminovala potrebu vyhľadávať informácie vo rôznych systémoch a aplikáciách. Nie je potrebné pripomínať, že agregáciou všetkých informácií do jedného systému sa niekoľkonásobne zvýšila rýchlosť obsluhy bankových klientov.
Celý projekt a samotné CRM riešenie dostali výstižný názov – ZOOM. Novo implementovaný systém na obsluhu zákazníkov bol plne customiziovaný požiadavkám klienta nielen z funkčného, ale aj vizuálneho hľadiska, čím sa zabezpečil maximálne intuitívny a atraktívny nástroj pre pracovníkov na pobočke a pre bankových poradcov. V súčastnosti využíva CRM systém na dennej báze vyše 3 500 zamestnancov front officu Komerční banky.
Ako technologická platforma sa na splnenie požiadaviek a cieľov zákazníka zvolila platforma Microsoft Dynamics CRM 2016, ktorá v súčastnosti predstavuje najaktuálnejšiu on-prem verziu na trhu. Na implementácii riešenia pre banku sme ako subdodávateľ spolupracovali s našim integračným partnerom a riešenie sme spoločne dodali v časovom horizonte 13 mesiacov od momentu zvolenia technologickej platformy.
Komerční banka získala implementáciou Microsoft Dynamics CRM nasledovné benefity:
Rozmýšľate nad riešením, ktoré by zefektívnilo riadenie obsluhy a vzťahov so zákazníkmi?