Novinky

Ďalšia nezisková organizácia benefituje z Microsoft Dynamics 365

V maďarskej neziskovej organizácii s názvom Ifjúsági Nomád Klub sme nasadili CRM aplikáciu na platforme Microsoft Dynamics 365, ktorá sprehľadnila manažment aktivít. Cloudové riešenie prinieslo mnoho nových funkcionalít, ktoré zjednodušili chod organizácie.

Ifjúsági Nomád Klub je maďarská nezisková organizácia s medzinárodným pôsobením. Jej cieľom je podporovať mladých ľudí v ich osobnom rozvoji aj pri získavaní nových zručností. Organizácia sa snaží zmenšiť aj sociálnu priepasť tým, že ponúka ľuďom z rôznych menšín, sociálnych a etnických skupín ako aj ľuďom s nevýhodou rovnaké príležitosti a možnosť zúčastňovať sa na aktivitách podporujúcich zdravý životný štýl.

V neziskovej organizácii využívali pôvodne na správu svojich činností viaceré aplikácie a nástroje, ktoré neboli navzájom prepojené. Dôležité údaje si posielali aj cez e-maily v Excel súboroch, čím vznikali viaceré verzie toho istého dokumentu a nekonzistentnosť údajov. Tento spôsob práce sa stal časom neprehľadným, prinášal menší používateľský komfort a neposkytoval manažérsky pohľad na biznis dáta.

Microsoft Dynamics 365

Vedenie organizácie sa na nás obrátilo s požiadavkou o odstránenie týchto nedostatkov a o vytvorenie nového riešenia, ktoré by časom slúžilo na správu všetkej agendy. Po úvodnej konzultácii sme zákazníkovi navrhli implementovať CRM aplikáciu na platforme Microsoft Dynamics 365, ktorá by do budúcna predstavovala primárny manažérsko-operatívny systém.

Už nejaký čas sme hľadali riešenie, ktoré by pomohlo zlepšiť manažment našich činností. Sme radi, že nová CRM aplikácia priniesla to, čo nám chýbalo, a tak vyriešila naše požiadavky. Oceňujeme aj možnosť jej ďalšieho rozvoja v budúcnosti.

Výkonný riaditeľ, Ifjúsági Nomád Klub

Microsoft Dynamics 365_tab

Prvá fáza projektu zahŕňala realizáciu funkcionalít, ktoré umožňujú riadiť:

  • organizácie, kontaktné osoby a ich údaje;
  • schválené (bežiace) projekty a ich údaje – evidovať projekty s detailným popisom, filtrovať v zozname projektov, vygenerovať Word dokument podľa šablóny s údajmi projektu a iné;
  • komunikáciu – e-maily, stretnutia, telefonáty alebo úlohy v prepojení na relevantnú organizáciu alebo projekt, a to aj pomocou MS Outlook alebo mobilnej aplikácie;
  • finančné transakcie na projekte (plánované aj realizované) – manuálne ich importovať z bankových výpisov a následne aj párovať.

Riešenie postavené na Microsoft Dynamics 365 prinieslo zákazníkovi tieto výhody:

  • moderný systém podporujúci ďalší rozvoj s možnosťou riešiť nielen manažment základných údajov a sledovanie transakcií, ale aj celý proces od prípravy žiadosti až po realizáciu projektu;
  • prístup k údajom kedykoľvek a odkiaľkoľvek vďaka riešeniu v cloude;
  • rozširovanie aplikácie pomocou prispôsobovania bez potreby ďalšieho programovania;
  • jednoduché prepojenie so službou Outlook – aktivity vytvorené v CRM aplikácii sa zároveň nachádzajú aj v Outlooku a naopak;
  • úložisko dokumentov v Microsoft SharePoint s prepojením na Microsoft Dynamics 365.

Prvá fáza projektu, ktorú sme dodali v trvaní 4 týždňov, bola riadená agilnou metódou.

Ak prechádzate digitálnou transformáciou a uvažujete o nasadení CRM riešenia, neváhajte nás kontaktovať. Radi vám poskytneme bezplatnú konzultáciu.

Kontaktujte nás