ClickDimensions je certifikované riešenie pre marketingovú automatizáciu, integrovateľné priamo do prostredia Microsoft Dynamics 365. Jeho implementáciou získava marketingové oddelenie komplexný nástroj pre riadenie svojich aktivít a predajné oddelenie zase všetky informácie potrebné k uzatvoreniu obchodu!
Pojem „marketingová automatizácia“ je v dnešnej dobe často používaným buzzwordom. V skratke sa jedná o technológiu, ktorá spoločnostiam napomáha úspešne prejsť celým procesom získavania nových leadov a ich premieňania na lojálnych zákazníkov.
Takouto technológiou je ClickDimensions, certifikované riešenie na marketingovú automatizáciu. Dopĺňa základné marketingové funkcionality CRM riešenia Microsoft Dynamics 365, pričom komplexne zastrešuje následné oblasti:
„Až 56% Fortune 500 spoločností z B2B segmentu prijalo marketingovú automatizáciu ako základný nástroj na získavanie leadov“. Odborník na najnovšie trendy v online prostredí.
Microsoft Dynamics 365, ako aj riešenie pre marketingovú automatizáciu od ClickDimensions sú určené k tomu, aby spoločnostiam napomáhali k efektívnejšiemu riadeniu vzťahov so zákazníkmi. Primárne zameranie, hlavné funkcionality, využitie a silné stránky oboch riešení sa však odlišujú.
CRM ponúka komplexný nástroj pre riadenie vzťahov so zákazníkmi so zameraním na celý predajný proces a dôležité informácie o zákazníkoch. Riešenie pre marketingovú automatizáciu naopak ponúka výkonné funkcionality, medzi ktoré patrí:
Marketingové aktivity a komunikáciu je navyše možné prostredníctvom takéhoto riešenia automatizovať, čo výrazne eliminuje čas strávený na rutinných aktivitách.
Riešenie pre marketingovú automatizáciu od ClickDimensions je integrovateľné do prostredia Microsoft Dynamics 365 a predstavuje tzv. marketingový hnací motor pre CRM riešenie. Obchodné oddelenie získava neobmedzený prístup k dôležitým údajom získaných z marketingových aktivít, vďaka čomu vie zákazníkovi prispôsobiť ponuku priamo na mieru a podľa aktuálneho záujmu. Platí to aj vice versa, kedy marketingové oddelenie dokáže čerpať informácie o zákazníkoch, na základe ktorých si vie jednoducho vytvoriť persóny (profil ideálneho zákazníka), segmentovať kontakty na základe rôznych charakteristík (napr. cielenie emailových kampaní len na zamestnancov obchodného oddelenia) či pracovať efektívnejšie s leadmi.
Ak by ste potrebovali s týmito otázkami poradiť – napíšte nám a my vám ich pomôžeme zodpovedať.