Spoločnosti YIT Slovakia sme už v minulosti dodali cloudovú aplikáciu, vďaka ktorej sa zautomatizoval proces tvorby zmlúv a zefektívnila sa ich evidencia. Danú SharePoint aplikáciu sme v rámci jej rozvoja prepojili s ďalším interným nástrojom, ktorý u nášho zákazníka využívajú pri práci so zmluvami.
YIT Slovakia patrí medzi významné developerské a stavebné spoločnosti v bratislavskom regióne. Prostredníctvom svojich projektov prináša kvalitné bývanie, kancelárske a obchodné priestory na vysokej úrovni.
Spoločnosť si na kvalite zakladá ako pri poskytovaní služieb klientom, tak aj v rámci interného fungovania. Práve z tohto dôvodu vrcholový manažment pokračuje v zefektívňovaní interných procesov. Tentokrát sa rozhodli integrovať dáta z dvoch rôznych interných nástrojov, ktoré zamestnanci využívajú pri svojej každodennej práci.
Samotnej realizácii riešenia predchádzala analýza požiadaviek zákazníka, na základe ktorej sme navrhli najvhodnejší spôsob zjednotenia aplikácií „Zmluvný nástroj“ a „Centrálny register zmlúv“ priamo v produkčnom prostredí Microsoft SharePoint Online aplikácie „Zmluvný nástroj“.
Do nami dodanej aplikácie „Zmluvný nástroj“ sme migrovali dáta a implementovali funkcionality z „Centrálneho registra zmlúv“ tak, aby sa v rámci spoločnosti používal len jeden centrálny nástroj.
Projekt bol riadený agilnou metódou v úzkej spolupráci so zákazníkom, ktorý mal po celý čas priebežný pohľad na stav projektu.
Ak hľadáte riešenie, ktoré by zefektívnilo vaše obchodné procesy, neváhajte nás kontaktovať. Sme pripravení si spoločne prejsť vaše požiadavky a navrhnúť optimálne riešenie.