8. apríla 2022

Rozvoj znalostnej bázy v Raiffeisenbank

Nášmu dlhoročnému zákazníkovi, českej Raiffeisenbank, sme v minulosti dodali riešenie na manažment znalostí. Nástroj Knowledge Management sme v spolupráci s našou materskou firmou Soitron rozšírili o nové funkcionality, ktoré zamestnancom banky priniesli ďalšie zefektívnenie ich agendy.

Riešenie Knowledge Management postavené na technológii Microsoft SharePoint vo všeobecnosti banke umožňuje jednoduchú tvorbu, schvaľovanie a sprístupňovanie aktuálnych informácií o bankových produktoch, interných procesoch, nariadeniach, postupoch a normách zamestnancom banky. Nástroj, ktorý interne pomenovali RBook, zefektívnil tvorbu a sprístupňovanie aktuálnych informácií naprieč centrálou, pobočkami banky a call centrami. Umožnil ucelenú komunikáciu so zákazníkom pri poskytovaní informácií o bankových produktoch, ako aj jednotné dodržiavanie internej politiky.

Nakoľko nástroj zastrešuje riadenie celého životného cyklu tzv. článkov (pozn.: názov pre akékoľvek materiály potrebné na interné účely – pojmy, smernice, postupy, nariadenia, atď.), vedeniu banky záležalo na jeho ďalšom rozvoji a praktickom využití skrz rôzne oddelenia.

„Řešení určené k managementu znalostí poskytuje našim zaměstnancům vždy aktuální a jednotné údaje o produktech a postupech. Je důležitým zdrojem informací, kteří využívají na denní bázi. Díky jeho rozvoji jsme získali další funkčnosti, které přinesly větší přehled a pomáhají nám pracovat efektivněji.“ – Jan Čížek, Sales Support Specialist

Rozšírenie funkcionalít sa dotklo týchto súčastí riešenia:

Archivačná zóna slúži na archiváciu článkov, ktorých platnosť skončila.

Rozvoj Archivačnej zóny priniesol:

  • vytvorenie prehľadných archívov pre jednotlivé roky;
  • notifikácie – oznamujúce potrebu prípravy archívu – pri určitom počte článkov príde upozornenie oznamujúce nutnosť archivovať dané články;
  • komplexne vyhľadávanie nad všetkými zónami a archívmi.

Prepojenie medzi Archívom článkov a Active Directory (AD)

  • možnosť obmedzovať články na čítanie pre vybraných zamestnancov a hlavné organizačné útvary z AD;
  • možnosť cielene informovať o novinkách vybrané organizačné útvary;
  • preukázateľne zoznamovať zamestnancov s metodikami v Archíve článkov;
  • pripraviť prostredie na ďalší rozvoj.

Sledovanie zmien v článkoch

  • možnosť sledovať zmeny nad článkami, napr. kto vykonal zmenu, prípadne kto zmenil nastavenie práv.

Identifikácia neaktívnych používateľov

  • správcovia článkov majú možnosť jednoducho identifikovať, kto už nie je vlastníkom, pripomienkovateľom alebo schvaľovateľom jednotlivých článkov;
  • takisto dokážu ľahko zmeniť vlastníkov článkov ako aj vlastníkov taskov (úloh), ktoré je potrebné ukončiť.

Migrácia dát z Equa bank

  • spoločnosť Equa bank sa začiatkom tohto roku spojila Raiffeisenbank;
  • v rámci tejto fúzie sme zabezpečili migráciu dát  (napr. prehľad odpisových operácií, účtovné dokumenty, rôzne žiadosti, reklamácie, sťažnosti, interné audity, platby, bezpečnostné informácie a pod.) z Equa bank a ich umiestnenie v archív zóne RBook, čím sa zabezpečil prístup k dokumentom Equa bank v adresárovej štruktúre RB.

Rozvoj riešenia Knowledge Management je ďalším príkladom toho, ako digitálna transformácia pomáha zlepšovať procesy v spoločnostiach.

Ak hľadáte riešenie, ktoré by zefektívnilo vaše obchodné procesy, neváhajte nás kontaktovať. Sme pripravení si spoločne prejsť vaše požiadavky a navrhnúť optimálne riešenie.

 

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.