V lízingovej spoločnosti S Slovensko sme implementovali CRM systém pre manažovanie obchodného procesu. Cieľom projektu bolo poskytnúť spoločnosti jednotný nástroj, ktorý by pomohol zvýšiť kvalitu obsluhy klientov z agro-segmentu.
Dodané riešenie sme prispôsobili pre riadenie predaja lízingových produktov. Zdigitalizovaním obchodných procesov získala spoločnosť S Slovensko centrálny systém, vďaka ktorému obchodný tím a back office tím efektívnejšie manažujú obchodné aktivity.
V spoločnosti sme implementovali Microsoft Dynamics 365 Customer Engagement (CRM). Riešenie nasadené v cloude prinieslo S Slovensku mnohé výhody:
Celý projekt bol riadený agilnou metódou. Jeho výsledkom je centrálny CRM systém, ktorý podporuje každodenné biznis aktivity v celom životnom cykle obchodného prípadu, zefektívňuje manažment predaja lízingových produktov a posilňuje obchodné činnosti pomocou mailingových kampaní. Úspešnosť dodaného riešenia podčiarkuje aj fakt, že tento CRM projekt získal na Microsoft Awards 2018 Slovakia ocenenie Winner v bankovom segmente.
Bližšie informácie o implementácii CRM v spoločnosti S Slovensko nájdete v prípadovej štúdii.
Ak hľadáte riešenie, vďaka ktorému by ste mohli zefektívniť riadenie predaja aj vy, neváhajte nás kontaktovať.