U nášho dlhoročného klienta Československej obchodnej banky sme sprístupnili existujúci CRM systém aj pre zamestnancov, ktorí spravujú segment podnikateľov a malých firiem. Od začiatku tohto roku tak môžu manažovať každodennú agendu pomocou CRM riešenia, vďaka čomu sa skvalitnila obsluha firemnej klientely.
Existujúci RM Tool, ako ČSOB vo všeobecnosti nazýva svoj CRM systém, prvotne používali len zamestnanci, ktorí poskytujú služby korporátnym klientom. Vďaka CRM systému získali komplexný pohľad na klienta, prehľad o produktoch, nástroj na riadenie pracovnej agendy či sledovanie obchodnej pipeline.
Systém na manažovanie vzťahov so zákazníkmi však chýbal zamestnancom, ktorí zodpovedajú za oblasť podnikateľov a malých firiem (Micro segment). Na správu kľúčových údajov používali nástroje, ktoré neboli vzájomne prepojené. Komunikácia sa postupom času stávala čoraz neprehľadnejšia, preto sa vedenie spoločnosti rozhodlo rozšíriť funkcionality existujúceho CRM systému aj na ďalší segment.
Rozšírenie RM Tool systému poskytlo zamestnancom:
Hlavným cieľom rozšírenia CRM bolo poskytnúť väčšiemu počtu používateľov moderný nástroj integrovaný s internými bankovými systémami, vďaka čomu nie je potrebné nahliadať do rozličných aplikácií.
Zamestnanci spravujúci segment podnikateľov a malých firiem tak majú všetky dôležité dáta na jednom mieste, čo malo vplyv na ich efektivitu práce. Vďaka zavedeným rozšíreniam získal aj manažment prehľad o dennej agende svojich zamestnancov či o nevybavených pracovných úlohách v stanovenom termíne.
Československá obchodná banka chce neustále ponúkať svojim klientom prvotriedne služby. V súvislosti s tým CRM systém už v minulosti prešiel upgradom a banka plánuje aj ďalší rozvoj CRM riešenia, ktoré má rozhodujúci vplyv na manažovanie vzťahov so zákazníkmi.
Hľadáte riešenie, ktoré by pomohlo zefektívniť váš biznis? Neváhajte nás kontaktovať, radi vám poskytneme bezplatnú konzultáciu.