Poskytujete svojim zákazníkom služby, na ktoré sa potrebujú vopred objednať? Vyčerpáva vás neustále zvonenie telefónu a zapisovanie rezervácií do zošita? S online aplikáciou Microsoft Bookings ušetríte čas a získate podrobný prehľad o všetkých objednávkach.
Ak sa neustále telefonovanie so zákazníkmi stalo vašou každodennou rutinou, ktorá vám s pribúdajúcou klientelou robí viac „starostí“ ako radostí, mali by ste sa zamyslieť nad tým, čo zmeniť. Telefonáty kvôli objednávaniu, zmene či zrušeniu termínu, overovanie alebo pripomínanie sa nie sú záťažou len pre vás, ale aj pre zákazníkov.
Prieskumy ukazujú, že až 85 % opýtaných spotrebiteľov frustruje slabá úroveň zákazníckeho servisu a až 51 % z nich prešli ku konkurencii, ktorá im poskytla omnoho flexibilnejšie podmienky. Ďalšia štúdia uvádza, že 40 % spotrebiteľov uprednostňuje samoobsluhu pred ľudským kontaktom a 70 % očakáva, že na webových stránkach spoločností nájdu možnosti, vďaka ktorým si službu objednajú online.
Zákazníci ocenia pohodlie a flexibilitu, ktoré získajú tým, že si vaše služby budú môcť rezervovať len niekoľkými klikmi cez internet. Microsoft Bookings je jednoducho dostupný pre všetkých ako súčasť vybraných plánov Microsoft 365.
1. webová stránka pre rezervácie, na ktorej si zákazníci môžu vybrať požadovanú službu, termín alebo preferovaný personál. V prípade potreby si rezerváciu online presunú alebo zrušia. Pri každom objednaní dostanú aj e-mail s potvrdením a pozvánku do kalendára. Rezervačnú stránku môžete zobraziť na sociálnej sieti Facebook alebo publikovať na vlastnom webe.
2. webová a mobilná aplikácia pre interný manažment rezervácií:
Online aplikácia Microsoft Bookings je vhodná najmä pre menšie a stredné firmy poskytujúce služby, na ktoré sa zákazníci objednávajú.
Príklad: Vo firme poskytujúcej opravu a údržbu domácich spotrebičov pôvodne nevyužívali žiaden online nástroj na zaznamenávanie objednávok. Rezervácie si značili do Excel súborov, v čom začal byť s pribúdajúcimi zákazníkmi chaos. Neraz sa stalo, že zákazka bola priradená zamestnancovi, ktorý sa v požadovanom čase nemohol k zákazníkovi dostaviť. Tieto nedostatky odstránili nasadením nástroja Bookings, vďaka ktorému získalo vedenie prehľad o všetkých činnostiach.
Podobnú situáciu zažívali aj v autoservise. Telefonáty vybavoval zakaždým iný zamestnanec podľa toho, kto mal aktuálne službu. Kvôli nedopracovanému spôsobu objednávania sa vznikali situácie, keď na servis auta alebo na prezutie pneumatík čakalo naraz viacero zákazníkov. Tí boli nespokojní s príliš dlhou dobou čakania, preto služby tohto autoservisu už opätovne nevyužili. Online rezervačný systém im pomohol túto situáciu vyriešiť.
Nástroj pomôže zefektívniť procesy aj menším živnostníkom poskytujúcim konzultačné či kozmetické služby alebo lekárom, ktorí ešte stále používajú na zapisovanie objednávok zošity.
Microsoft Bookings patrí medzi nástroje, ktoré vám dokážu zlepšiť fungovanie vašej firmy. Nakoľko je súčasťou vybraných balíkov Microsoft 365, nebudete za jeho používanie platiť nič navyše. Neváhajte sa na nás obrátiť, radi vám pomôžeme s jeho konfiguráciou a prípadne aj s celým procesom digitalizácie. Počas bezplatnej konzultácie si prejdeme vaše požiadavky a navrhneme najvhodnejšie riešenie.