Digitálna transformácia postupne mení povahu podnikania. Hoci robotika zohráva čoraz dôležitejšiu úlohu a prispieva k automatizácii procesov, ľudskú prácu nikdy úplne nenahradí. Dnešná doba si však vyžaduje rýchle a presné procesy aj zákazníci sú čím ďalej náročnejší. Mnohé spoločnosti sa preto obzerajú po riešeniach, ktoré by ich zamestnancom zefektívnili pracovné úkony.
Výsledky mnohých štúdií potvrdzujú, že umelá inteligencia vplýva na smerovanie biznisu. Stroje síce dokážu pracovať rýchlejšie a efektívnejšie, ale nedokážu opraviť poškodenú klimatizáciu, výťah alebo výrobný stroj. Vtedy nastupujú terénni pracovníci, ktorých úlohou je vykonať pravidelný servis či odstrániť poruchu.
Príklad: Možno to poznáte. Zákazník požiadal o servis zariadenia. Na termíne ste sa dohodli len telefonicky a nikde ste si ho nezaznačili. Neskôr lovíte v pamäti všetky potrebné detaily. Mnohokrát ani neviete bez nahliadnutia do Excel súboru, ktorému servisnému technikovi môžete prideliť prácu ani nemáte prehľad, kde sa technici počas dňa skutočne nachádzajú. Celý proces servisu predlžuje aj vypĺňanie servisných formulárov v papierovej forme.
Ak sú vám vytýčené situácie blízke, vieme, ako ich jednoducho vyriešiť. Máme za sebou implementáciu Resco riešení u viacerých našich zákazníkov. Resco Cloud CRM či Resco Inspections dokážu priniesť poriadok do vášho servisného procesu a riadenia vzťahov so zákazníkmi.
Ak ešte stále zaznamenávate údaje týkajúce sa klientov v papierovej podobe a v nespočetnom množstve Excel tabuliek, nastal čas na zmenu. Či sa venujete servisu klimatizácií, vzduchotechniky, tepelných čerpadiel, výrobných strojov, pohybujete sa v automobilovom priemysle alebo v inom odvetví, jedno máte spoločné – bez usporiadaných dát alebo dát v prehľadnej forme sa váš biznis neposunie vpred. CRM nielenže sprehľadní vaše interné procesy, ale zlepší aj komunikáciu s klientami, čo môže mať vplyv na nárast ich lojálnosti.
Príkladom úspešného nasadenia Resco Cloud CRM je kanadská spoločnosť Dental Fix. Po tom, čo sme v spoločnosti implementovali Resco riešenie, získal manažment nástroj na efektívne manažovanie servisných a obchodných aktivít.
Okamžitý záznam údajov
Nečakajte, kým sa po dlhom dni vrátite k pracovnému stolu. Dôležité informácie si môžete zaznačiť okamžite, nech sa nachádzate kdekoľvek. V spoločnosti Dental Fix vďaka tejto funkcionalite zaznamenávajú poznámky či rôzne pripomienky ihneď po ukončení telefonátu s klientom.
Online aj offline prístup k dátam
Všetky dáta budete mať uložené v nonstop dostupnom systéme. Náš zákazník Dental Fix pomocou Resco aplikácie, ktorá je súčasťou riešenia, dokáže jednoduchým spôsobom plánovať harmonogram servisných výjazdov, mať neustály prehľad nad každodennou agendou servisných technikov alebo manažovať servisné objednávky – pravidelné aj mimoriadne servisné prehliadky.
Skrátený servisný proces
Vytvárajte objednávky online a odstráňte manuálny prepis údajov do CRM, čím znížite prípadnú chybovosť. Môžete sa inšpirovať aj servisnými technikmi v Dental Fix, ktorí pripravujú ponuku na objednanie tovaru priamo počas servisného výjazdu.
Zjednodušený manažment potenciálnych klientov
Budúcu klientelu si udržíte kontaktovaním ihneď po prijatí požiadavky.
Elektronické služby ako cesta k efektívnejším procesom
Vďaka údajom uloženým v CRM si môžete napríklad overiť termín najbližšieho servisu zariadení u vášho klienta. Avšak ani to vám nemusí zaručiť, že servis skutočne prebehne. Čo vám teda pomôže získať prehľad nad prácou vašich servisných technikov a lepšie plánovať harmonogramy ich výjazdov? Väčšiu kontrolu získate aj digitalizovaním dokumentov, ktoré technici využívajú priamo v teréne.
Modul Resco Inspections, ktorý sme nasadili u nášho zákazníka innogy Solutions, poskytuje podporu servisným technikom počas celého servisného procesu.
V spoločnosti vnímali potrebu zaviesť systém na správu servisného procesu, evidenciu prítomnosti zamestnancov a na schvaľovanie dovoleniek. Nakoľko už mali skúsenosti s používaním Resco platformy, rozhodli sa ju opäť využiť. Po konzultácii so softvérovou spoločnosťou Resco si nás v innogy Solutions vybrali ako vhodného implementačného partnera.
Podrobné informácie
Resco aplikácia vám umožní riadiť servisných technikov priamo v teréne. Okrem podrobného harmonogramu každého člena tímu sa v aplikácii nachádzajú aj upozornenia na mimoriadne udalosti ako oneskorený alebo zrušený servis.
Elektronické formuláre či protokoly
Zbavte sa aj vy formulárov v papierovej forme. V spoločnosti innogy Solutions už využívajú elektronické servisné formuláre dôležité pre zápis o vykonanej servisnej službe. Zároveň sa zdigitalizovali aj servisné protokoly o vykonaní pravidelného servisného zásahu.
Prehľad výjazdov v kalendári
Poskytnite vašim servisným technikom vždy aktuálne informácie. V kalendári môžu vidieť všetky plánované denné výjazdy, vďaka čomu si vedia prácu efektívne zorganizovať.
Plánovač trás
Plánovač trás kombinuje integráciu s mapami a funkciou optimalizácie trás. Po naplánovaní cesty môže servisný technik otvoriť trasu priamo v Google Maps bez potreby vstupovať do inej aplikácie. Pomocou lokalizátora GPS môžete sledovať aktuálnu polohu vašich servisných technikov. V spoločnosti innogy Solutions využívajú automatické meranie celkového trvania servisného zásahu u zákazníka aj sledovanie aktuálnej polohy servisných technikov pomocou funkcie „Location tracking“.
Offline režim
Servisní technici neraz trávia čas na miestach s obmedzeným internetovým pripojením, ako sú podzemné parkoviská, výťahy či otvorené priestranstvo. V týchto prípadoch je dôležité, aby ste im umožnili pracovať aj v offline režime. Vďaka Inspections môžu mať databázu uloženú lokálne v zariadení, a tak pracovať odkiaľkoľvek a kedykoľvek.
Modul Inspections ponúka mnoho ďalších funkcionalít, ktoré sa dajú prispôsobiť presne vašim potrebám.
Sme dlhoročným silným a skúseným implementačným partnerom Resco riešení. Veľmi radi a ochotne vám poradíme s biznis požiadavkami. Vymeňte papier za moderné nástroje: zefektívnite vaše interné procesy a servisné úkony!