11. januára 2021

Čo všetko sa nám podarilo v roku 2020?

Takmer celý minulý rok sa vo svete niesol v znamení boja proti pandémii koronavírusu, k čomu sa aj naša firma postavila zodpovedne. Hoci sme pár mesiacov pracovali vzdialene z našich domovov a stretnutia sme presunuli do online prostredia, stále sme sa snažili byť zákazníkom nablízku. Prečítajte si, ako sme uchopili minulý rok.

20 rokov na scéne

Rok 2020 bol pre nás 20. rokom spolupráce s našimi zákazníkmi, čoho si ako firma veľmi ceníme.

„Keď sme zakladali našu firmu, nevedeli sme si predstaviť, čo bude o 20 rokov. Videli sme však veľký potenciál v IT a chceli sme ho naplno využiť. Dnes vieme, že sa nám to podarilo. Ceníme si dôveru našich zákazníkov. Mnohým z nich pomáhame digitálne rásť už dlhé roky. Zároveň stále hľadáme nové možnosti, ako sa neustále zlepšovať. Kvalitná technológia je len jedna cesta, akou to možno dosiahnuť. Za všetkým však stoja ľudia a ja som vďačný za to, že Millennium tvoria skúsení odborníci, s ktorými sme sa za tie roky stali priateľmi. Aj ich nadšenie a chuť neustále napredovať nám pomáhajú udržať si stabilné postavenie na trhu.“

Miroslav Krempaský, CEO

20 rokov

Najdôležitejšie míľniky Millennia sme si interne pripomenuli ešte začiatkom minulého roka. Žiaľ, onedlho na to, sme začali kvôli pandémii pracovať vzdialene. Nakoľko sme boli technologicky pripravení, nič nám nestálo v ceste pracovať z domu. Všetky systémy a nástroje sme mali v cloude, vďaka tomu sme k nim mohli pristupovať z akéhokoľvek miesta.

Stretnutia so zákazníkmi sme takisto presunuli do online priestoru. Všetci sme si museli zvyknúť na nové podmienky a prispôsobiť sa vzniknutej situácii. Spolupráca však prebiehala bez komplikácií aj vďaka dobre nastavenej komunikácii pomocou platformy Microsoft Teams.

Rok 2020 bol pre nás prelomový aj v tom, že sme sa rozhodli posilniť naše postavenie trhu a na čelo jednotlivých segmentov, ktoré považujeme za nosné piliere, postaviť členov nášho manažmentu.

Úspech v Microsoft Awards 2019

Spoločnosť Microsoft pravidelne oceňuje najlepšie a najinovatívnejšie projekty svojich partnerov v Českej republike a na Slovensku. V 21. ročníku súťaže Microsoft Awards sa medzi top projekty dostalo aj naše riešenie pre spoločnosť Heineken Slovensko. Ocenenie Finalista v kategórii „Maloobchod, FMCG a e-tail“ sme si odniesli za naše riešenie s názvom Heineken Slovensko pokračuje v digitálnej transformácii nasadením cloudových riešení.

Microsoft_Awards_Millennium_Heineken

Nakoľko sa spoločnosť Microsoft rozhodla presunúť slávnostnú ceremóniu do online prostredia, náš spoločný úspech sme s realizačným tímom Heineken Slovensko oslávili aspoň symbolickým prípitkom cez Microsoft Teams.

Strieborný partner svetového lídra v certifikácii

Vlani sa nám podarilo nadobudnúť aj strieborné partnerstvo s medzinárodnou neziskovou organizáciou ISTQB, ktorá sa venuje certifikácii softvérových testerov po celom svete.

ISTQB_PartnerProgram.jpg

„V Millenniu dbáme na osobný rozvoj našich zamestnancov. Teší nás, že sa náš tím testerov podieľal na dosiahnutí tohto úspechu. Poznatky, ktoré nadobudli, im pomôžu pri ich každodennej práci. Získané partnerstvo s organizáciou ISTQB nám aj do budúcna prináša mnoho výhod.“ Miroslav Krempaský, CEO.

Partnerský program ISTQB je zameraný na všetky spoločnosti, ktoré kladú veľký dôraz na kvalitné testovanie softvéru – teda na spoločnosti, ktorých cieľom je zosúladenie kvalifikácie ich zamestnancov s medzinárodnými štandardmi a overenými postupmi spojenými s testovaním softvéru.

Nové projekty pre zvučné mená

Rok 2020 nám priniesol aj zaujímavé projekty pre spoločnosti, ktoré nie sú nováčikom na trhu.

Medzi významné projekty patrí riešenie pre ČSOB Banku. Hlavným cieľom dodanej aplikácie je poskytnúť všetkým používateľom – od pobočiek cez call centrum, firemné bankovníctvo až po back office – jednotný a moderný nástroj na manažment klientov, potenciálnych klientov a činností s tým súvisiacimi. CRM aplikácia, ktorá sa stala plnohodnotnou súčasťou banky, zhromažďuje na jednom mieste všetky relevantné informácie bez ohľadu na zdrojový kanál a umožňuje efektívnejšiu a osobnejšiu obsluhu klientov všetkých segmentov. ČSOB Banke sme dodali aplikáciu postavenú na Microsoft technológii, ktorá zhmotnila jej digitálnu stratégiu.

Bližšie informácie o projekte pre ČSOB Banku vám prinesieme v priebehu tohto roku.

Pomáhame zlepšovať procesy

Náročné časy spojené s pandémiou sme pomáhali prejsť aj VÚB banke. Dodali sme jej report ako manažérsky podklad k vyhodnoteniu poskytnutých úverov na podporu podnikateľov v súvislosti s koronakrízou. Okrem toho v banke prebiehal rozvoj aplikácie SMECAS slúžiacej na riadenie predaja úverových produktov pre malých a stredných firemných klientov.

V Tatra banke sme zasa pomohli s digitálnou premenou interných aplikácií do prostredia Office 365. Manažment banky sa rozhodol upustiť od používania aplikácií v systéme Lotus a prejsť s čo najväčším počtom interných aplikácií do online prostredia, ktoré poskytuje neobmedzený prístup k údajom, vyššiu flexibilitu vývoja ako aj používania a v neposlednom rade aj vyššiu bezpečnosť citlivých dát.

tatra banka_app_office-01

Jednému z najväčších internetových predajcov v Európe sme dodali online aplikáciu, ktorá zdigitalizovala riadenie interných procesov v jednotlivých spoločnostiach tohto predajcu. Zavedenie centrálneho riešenia prinieslo detailnejší prehľad o realizovaných objednávkach a o čerpaní rozpočtov oddelení. Manažment zároveň získal moderný nástroj, vďaka ktorému dokáže plánovať ďalšie biznis aktivity.

powerappsV tomto roku vám tiež priblížime projekt, ktorý sme realizovali pre Slovenskú agentúru životného prostredia. Dozviete sa, ako dodané riešenie zefektívnilo manažovanie fondov EÚ a prinieslo širší pohľad na realizované projekty.

Šírenie povedomia o dôležitosti digitalizácie

Hoci sa s pojmom digitalizácia stretávame už takmer na každom rohu, nie je vždy jednoduché predstaviť si, čo všetko sa za ňou skrýva. V roku 2020 sme sa zapájali do mnohých aktivít s cieľom vzdelávať verejnosť a priblížiť, v čom spočíva digitálna transformácia.

V rozhovore pre Startitup náš CEO Miro vysvetlil, čo všetko sa dá digitalizovať a aké benefity to v konečnom dôsledku firmám prinesie. Na reálnych príkladoch z praxe poukázal na to, ako jednoducho môže digitalizácia zefektívniť mnohé firemné procesy.

Aj v tomto roku plánujeme pokračovať v ďalších zaujímavých aktivitách. O všetkom podstatnom si pravidelne prečítate na našom webe v novinkách alebo na sociálnych sieťach.

Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.