Minulý rok bol veľmi podnetný. Máme za sebou mnoho projektov, ktorými sme pomohli zákazníkom zlepšiť ich procesy. Nielen veľké, ale aj stredné a malé spoločnosti si čoraz viac uvedomujú potrebu digitalizácie a nasledujú IT trendy, o čom sme vás informovali prostredníctvom blogových príspevkov. Prečítajte si, ktoré témy rezonovali najviac a budú zohrávať dôležitú rolu aj v tomto roku.
1. Dáta uložené v cloude
Zákazníci kedysi preferovali ukladanie citlivých informácií skôr na server umiestnený v priestoroch ich spoločnosti alebo v datacentre. Trendy sa však zmenili a moderné pokrokové spoločnosti čoraz častejšie siahajú po cloudových riešeniach. Posledné štúdie ukazujú, že cloud zastáva pevné miesto v IT svete a bude tomu tak aj naďalej.
„Predpokladá sa, že do roku 2022 ovplyvnia cloudové riešenia až 1,3 biliónov dolárov investícií v IT sektore.“ Gartner.
Cloudové riešenia pomáhajú zefektívňovať biznis mnohým našim zákazníkom. Minulý rok sme ich implementovali v týchto spoločnostiach:
„Vďaka riešeniu Microsoft Dynamics 365 sme získali nástroj pre efektívne sledovanie a vyhodnocovanie obchodných aktivít, čo má vplyv na napredovanie nášho biznisu.“ GAMO.
Office 365 je cloudová služba, ktorá kombinuje aplikácie ako Excel a Outlook s výkonnými cloudovými službami ako OneDrive a Microsoft Teams. Služby Office 365 umožňujú komukoľvek vytvárať súbory a zdieľať ich v ľubovoľnom zariadení.
Power platforma je jednou zo služieb Office 365. Ak licencie nie sú súčasťou balíka, je potrebné ich dodatočne zakúpiť. Tieto drobné a technicky nenáročné online aplikácie dokážu zvýšiť flexibilitu firiem a zautomatizovať mnohé rutinné činnosti. Firmy siahajú po týchto „low-code“ aplikáciách aj z dôvodu ich rýchleho nasadenia a užívateľsky prívetivého prostredia.
Podľa štúdií spoločnosti Gartner bude do roku 2024 až 75 % veľkých spoločností používať najmenej štyri systémy zamerané na „low-code” vývoj, aby si zachovali flexibilitu v biznise. Spoločnosť Microsoft pritom patrí v oblasti aplikačných platforiem s „low-code” medzi lídrov.
V Millenniu sme fanúšikmi inovácií, preto sme aj my začali využívať Power platformu.
„Vďaka Power platforme sme u nás v Millenniu zdigitalizovali viaceré procesy, čo sa odrazilo v jednoduchšom spracovaní internej administratívy. Benefity online aplikácií využívame denno-denne. Ich nasadenie považujeme za dôležitý krok vpred v čase digitálnej transformácie.“ Millennium
Momentálne implementujeme riešenia na Power platforme aj u našich zákazníkov, medzi ktorých patrí jeden z najväčších internetových predajcov v strednej a východnej Európe alebo významná súkromná slovenská banka.
Microsoft Teams sú ďalšou službou Office 365. Prostredníctvom tejto platformy možno kooperovať naprieč viacerými tímami. Softvér umožňuje kolaborovať na pracovných úlohách na diaľku nielen s kolegami v rámci firmy, ale aj s klientmi.
Vo svojej najjednoduchšej forme aplikácia umožňuje používateľom vytvoriť pracovné skupiny, v rámci ktorých môžu spolupracovať, zaznamenávať poznámky, nahrávať súbory či zdieľať pracovnú plochu.
Cez Microsoft Teams možno organizovať audiokonferencie, plánovať stretnutia či využiť pomoc chatbotov. Platforma je integrovaná s online balíkom Microsoft Office 365, čo umožňuje využívanie ďalších služieb ako Word, Excel, SharePoint, PowerPoint, Skype, Exchange, OneNote, Planner, Power BI či Yammer.
Platforma Microsoft Teams sa nám v Millenniu osvedčila ako efektívny komunikačný kanál nielen v rámci internej komunikácie, ale aj pri kontakte s našimi zákazníkmi a pri riadení menších projektov.
Kybernetická bezpečnosť
Mnohé spoločnosti majú tendenciu prehliadať potenciálne hrozby, pokiaľ je všetko v poriadku. Spoločnosť Microsoft však upozorňuje na potrebu kybernetickej bezpečnosti a v balíku Office 365 ponúka riešenia, ktoré dokážu ochrániť citlivé dáta pred zneužitím. Tému bezpečnosti považujeme za jednu z nosných oblastí, ktorú budeme v tomto roku rozvíjať.
V minulom roku sme stáli pri úspešných Resco projektoch. Ako implementačný partner sme pomocou Resco Mobile CRM pomohli v spoločnosti innogy Solutions zjednodušiť správu servisného procesu a základný prehľad o zamestnancoch.
„Pomocou aplikácie Resco Mobile CRM dokážeme efektívnejšie plánovať denné servisné výjazdy našich servisných technikov a zaznamenať správu o výjazde elektronicky a online. Benefit vidíme v skrátení času trvania servisných úkonov ako aj digitalizácii servisnej agendy od založenia požiadavky až po e-mailovú správu zaslanú nášmu klientovi. Servisní technici majú k dispozícii všetky potrebné servisné formuláre na jednom mieste, čím sa zautomatizovali mnohé rutinné činnosti.“ innogy Solutions.
V kanadskej spoločnosti Dental Fix, ktorá svojim klientom poskytuje komplexný servis zdravotníckej techniky v oblasti stomatológie, sme nasadili riešenie Resco Cloud CRM pre efektívnejšie manažovanie každodennej agendy servisného a obchodného oddelenia.
Zavedením Resco Cloud CRM systému sa v našej spoločnosti o 30 % zlepšila efektivita plánovania servisných výjazdov a KPI ukazovatele našich obchodníkov vzrástli o 20 %, čo malo následne pozitívny vplyv na ziskovosť firmy.“ Dental Fix.
Ako silný implementačný partner Resco riešení sme pripravení vyriešiť akékoľvek biznis požiadavky.
Tak ako vlani, aj počas tohto roku môžete u nás nájsť inšpiráciu pre váš biznis. Neváhajte sa na nás obrátiť, radi vám poskytneme bezplatnú konzultáciu. Pomôžeme vám úspešne naštartovať rok 2020!