Digitalizácia zlepšuje skúsenosť občanov s využívaním služieb verejnej a štátnej správy. Transparentná, bezpečná a efektívna komunikácia medzi občanom a štátom predstavuje jeden z hlavných prínosov informačných technológií.
Zvýšenie transparentnosti úradných procesov
Efektívnejšia komunikácia vďaka prepojeniu systémov
Bezpečný prístup k citlivým údajom
Zníženie administratívneho zaťaženia
Skrátenie času vybavovania úradných agend
Odbúranie nadbytočnej byrokratickej záťaže
Možnosť vyriešiť záležitosti online bez návštevy úradu
Elektronické stránky na komunikáciu so štátom
Prepojenie so systémom ÚPVS
Jednoduchá autentifikácia prostredníctvom eID
Nonstop prístup k aktuálnym informáciám
Efektívny manažment procesov grantovej finančnej pomoci.
Dynamická doba, v ktorej žijeme, si vyžaduje neustály vývoj a flexibilné manažovanie znalostí zamestnancov. Firmy s veľkým množstvom pracovníkov a širokým portfóliom produktov a služieb potrebujú zabezpečiť to, aby všetci komunikovali „rovnakým jazykom“.