Riešenie pre riadenie dochádzky zamestnancov

Komplexné riešenie správy dochádzky v spoločnosti.

Zoznámte sa s riešením pre riadenie dochádzky zamestnancov 

Riešenie je vyvinuté na modernej low-code platforme spoločnosti Microsoft – Power Platform, pričom pozostáva z viacerých komponentov. Takéto zloženie služieb zabezpečuje príjemné a intuitívne používateľské prostredie, vysokú úroveň zabezpečenia dát a taktiež dostupnosť riešenia v rámci celého sveta prostredníctvom webového prehliadača.

Canvas Application
Používateľské rozhranie pre vypĺňanie dochádzky.
Power Automate
Automatizácie na pozadí, získavanie dát, ..
SharePoint Online
Úložisko vykonaných operácií na zariadeniach, konfigurácie pre Canvas aplikáciu a Power Automate a pod.
Microsoft Dataverse
Ukladanie dát v robustnej cloudovej databáze.
  / 

Kľúčové funkcie riešenia

Prístup na základe rolí
Rôzne používateľské role (Zamestnanec, Schvaľovateľ, HR). Každá rola má prístup len k nevyhnutným údajom, ktoré potrebuje v rámci svojich kompetencií.
Dashboard zamestnanca
Zobrazuje podrobnosti o dochádzke zamestnanca, dostupné a využité dovolenky aj s prehľadnými informáciami o čerpaní v priebehu roka, neprítomnosti a možnosť vyplniť formulár dochádzky pre aktuálne obdobie. Zamestnanec má zároveň možnosť zobraziť svoju dochádzku z minulých období, ktorú je následne možné exportovať do PDF.
Formulár dochádzky
Umožňuje zamestnancom zaznamenávať dennú dochádzky vrátane pracovných hodín, nadčasov, neprítomností a práce z domu. Systém automaticky generuje predvolené hodnoty dochádzky na základe typu pracovnej zmluvy zamestnanca. Používatelia teda zadávajú do systému len zmeny a neprítomnosti, čo efektívne znižuje čas strávený s vypĺňaním dochádzky.
Schvaľovací proces
Automatizovaný schvaľovací proces s notifikáciami pre nadriadených, zabezpečuje presnú a včasnú validáciu dochádzkových záznamov. Schvaľovací proces je dvojúrovňový.
Riadenie HR a bezpečnosť dát
Nástroje pre HR na monitorovanie dochádzky, správu období a export dát pre spracovanie miezd. Prístup na základe rolí zabezpečuje, že zamestnanci môžu vidieť alebo upravovať iba svoje vlastné dochádzkové záznamy, zatiaľ čo manažéri a HR majú vhodný dohľad a možnosti úprav
Integrácia na externé systémy
Správa zamestnancov prebieha v HR systéme pričom integrácia zabezpečuje aktuálnosť a synchronizáciu dát do dochádzkovej aplikácie. Po schválení dochádzky sú zase súhrnné informácie exportované do mzdového systému, vďaka čomu je eliminovaný manuálny presun údajov a chybovosť. 
Kontaktujte nás

Ak máte otázky alebo záujem o niektoré z našich riešení

Táto stránka používa cookies

Súbory cookie používame na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránok, na poskytovanie funkcií sociálnych médií a na vylepšenie a prispôsobenie obsahu a reklám. Viac o cookies

Používate zastaralý prehliadač. Môžete si ho aktualizovať na tejto stránke.